Vi har ikke.Donaldist skrev:Er i sikre? Jeg har ikke gjort det.Jonas skrev:Hej Donaldist,Donaldist skrev:Hvad i alverden er der sket her? det følgende har jeg ikke skrevet "Jeg er Don Rosa fan, og jeg kan faktisk bedst lide de nederste...". og hvorfor er alt hvad jeg har skrevet i en quote af sig selv? Og hvorfor er billederne fjernet. Uden dem giver det jo ingen mening.Donaldist skrev:Donaldist skrev:Rosa har for mange detaljer til andeuniverset efter min smag. Historierne kan dog næsten stå mål med Gottfredson. Jeg har et par billeder af non-disney serier hvor den med Barks som favorit sikkert vil syness andet end den med rosa som favorit.
En der foretrækker Rosa frem for Barks, ville nok sige at dette:
(Billeder fjernet)
er flottere end dette:
(Billeder fjernet igen)
Jeg selv synes de nederste er flottest, hvilket hænger godt sammen med at jeg foretrækker barks - det er sådan en stil han skal sættes i målestok til, da det var mere sådan han tegnede end de øverste. Don tegner i stil med de øverste, som ikke er nær så flotte som de nederste, men Dons tegninger blegner ærlig talt i forhold til dem.
Jeg er Don Rosa fan, og jeg kan faktisk bedst lide de nederste...
Vi på Redaktionen, ved ikke, hvad det er, der er sket - vi har ikke pillet ved dine billeder eller indlæg - så den eneste mulighed må være dig selv, da du er den eneste, der har rettighederne til, at skrive og rette dine indlæg, udover os. :0)
Jonas
Vi håber, du kan finde billederne, og indsætte dem igen. :)
Jonas