Inde på Andeby.dk har de skrevet, at der vil komme en lille godbid i sommerferien.. :-)
Iøvrigt, hvor lang tid tager det for jer at læse et AA&Co.-blad?
Jonas
Hun sagde, at der ville komme en lille godbid. (-:hellevad skrev:desvære det ikke kommer
ja,det har du ret i,og jeg synes at historierne er lidt kedelige på grund af det du sagde.enlig bryder jeg mig nok ike om det i:50,erne-6o,erne-70,erne-80,erne og måske det første af:90,erne-men læser dem aligevel og de er gode nok men de bedste er altså 2000 og fremLouiseagent007 skrev:... i helt gamle dage var der pænt meget sjusk med farvelægningen (iverfalde i sådan nogle årgangs bøger), så jeg syndes nok bedst om dem i dag, der kan man bedre leve sig ind i det, fordi det er i vors tid... men jeg er alligevel ikke helt sikker.
Louiseagent007 skrev:.... jeg tænker ikke på farverne, men farvelægningen, den er det forkerte sted. farverne er placeret ved siden af det rigtige sted.
Så visdt jeg ser har hun ikke skrevet noget om historiekvaliteten. Vil det så sige at historierne er værre uden grund?hellevad skrev:ja,det har du ret i,og jeg synes at historierne er lidt kedelige på grund af det du sagde.Louiseagent007 skrev:... i helt gamle dage var der pænt meget sjusk med farvelægningen (iverfalde i sådan nogle årgangs bøger), så jeg syndes nok bedst om dem i dag, der kan man bedre leve sig ind i det, fordi det er i vors tid... men jeg er alligevel ikke helt sikker.
Louiseagent007 skrev:.... når okey... de kunne alligevel bare lægge farverne de rigtige steder... de passer jo ikke til omridset af en ting/bagrund/person.
ja,jeg kan også bedst lide 90,erne eller nærmere ca 1995 til 2007-det var ca. der var sommerlæsningsoer5523 skrev:Jeg, kan bedst lide 90'erne. Der var masser af sommerlæsing og nogle fantastiske farvelægninger. Der var ikke overkulørede farver som idag, der var en mellemting, det er det jeg elsker ved 90'erne :)
lillestyggeulv skrev:Louiseagent007 skrev:.... når okey... de kunne alligevel bare lægge farverne de rigtige steder... de passer jo ikke til omridset af en ting/bagrund/person.
nej, jeg bliver nød til at slå dig adskillige gange i hovedet
det kunne de ikke bare.. for dn maskine de kørte igennem dengang var ikke så god som de er i dag.
den er kommet meget ved siden af, men PGA. den maskine ikke kunne det samme som de kunne i dag.
Gablap skrev: Hvem kunne undvære Don Rosa? !
Jo han er!! - han er 1000 gange bedre end Carl Barks.. s:August skrev:Gablap skrev: Hvem kunne undvære Don Rosa? !
Mig! Så fantastisk er han virkelig heller ikke!
ja!1000 procent enig med jonas,men don rosa kan ikke slå barks oliemalerierJonas skrev:Jo han er!! - han er 1000 gange bedre end Carl Barks.. s:August skrev:Gablap skrev: Hvem kunne undvære Don Rosa? !
Mig! Så fantastisk er han virkelig heller ikke!
Jonas
ikke det bedste!Jonas skrev:Ja, så, så, nu må vi holde lidt igen, ja! ;-)
Hvad synes I om Ugens Ande-blad?
Jonas