Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+3
Louiseagent007
Clara
Jonas
7 deltagere

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91820
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Jonas Lør 20 Jun - 15:04

    Jeg fandt denne artikel, da jeg var i færd med, at finde et nye profilbillede her til Andeby-centrum.. det kunne da være meget sjovt, hvis man kunne begynde at læse tegneserier på mobilen. Men alligevel.. så bliver det vel lidt svært. For så skal bogstaverne jo forstørres! silent




    Jonas
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91273
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Clara Lør 20 Jun - 15:51

    Jonas skrev:Jeg fandt denne artikel, da jeg var i færd med, at finde et nye profilbillede her til Andeby-centrum.. det kunne da være meget sjovt, hvis man kunne begynde at læse tegneserier på mobilen. Men alligevel.. så bliver det vel lidt svært. For så skal bogstaverne jo forstørres! silent




    Jonas

    Hmm, det kunne måske være meget fedt.
    Ikek fordi jeg tror jeg selv kommer til at bruge det. Jeg bruger ikke min mobil til andet end at ringe og skrive sms'er på.
    Det bliver sikkert svide dyrt, at få det til sin mobil.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91820
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Jonas Lør 20 Jun - 15:52

    Clara skrev:
    Jonas skrev:Jeg fandt denne artikel, da jeg var i færd med, at finde et nye profilbillede her til Andeby-centrum.. det kunne da være meget sjovt, hvis man kunne begynde at læse tegneserier på mobilen. Men alligevel.. så bliver det vel lidt svært. For så skal bogstaverne jo forstørres! silent




    Jonas

    Hmm, det kunne måske være meget fedt.
    Ikek fordi jeg tror jeg selv kommer til at bruge det. Jeg bruger ikke min mobil til andet end at ringe og skrive sms'er på.
    Det bliver sikkert svide dyrt, at få det til sin mobil.

    Det tror jeg faktisk ikke - som de fleste andre ting, koster det kun alm. sms. takst. Dvs. det, du normalt betaler for, at sende en sms.


    Jonas
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91273
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Clara Lør 20 Jun - 15:56

    Hmm, hvis du køber spil, ringetoner, billeder m.m til din mobil, plejer det at koste mange penge. Desuden skal Egmont jo også have penge, så det kan godt blive dyrt.
    Så vil jeg hellere købe et rigtigt Anders And blad. Det fylder heller ikke så meget, så det kan man også have med rundt omkring.

    Ps. Fedt profil billede Jonas.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91820
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Jonas Lør 20 Jun - 16:01

    Clara skrev:Hmm, hvis du køber spil, ringetoner, billeder m.m til din mobil, plejer det at koste mange penge. Desuden skal Egmont jo også have penge, så det kan godt blive dyrt.
    Så vil jeg hellere købe et rigtigt Anders And blad. Det fylder heller ikke så meget, så det kan man også have med rundt omkring.

    Ps. Fedt profil billede Jonas.

    Måske du har ret i det.... og mange tak. :0) William van Horn tror jeg er tegneren.


    Jonas
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11284
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Louiseagent007 Lør 20 Jun - 16:21

    - jeg syndes det ville være fint hvis man satte lidt AA tegneserier der ind, men man skal BESTEMT ikke udskifte det med Anders And blevet eller noget andet noget.
    Pup-Schoonagliffen
    Pup-Schoonagliffen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 29
    Point : 10880
    Brugeroprettelse : 14/06/09
    Alder : 30
    Geografisk sted : I en galakse fjernt, fjernt herfra :)

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Pup-Schoonagliffen Lør 20 Jun - 16:27

    Faktisk er det meget smart fundet på, men bliver det ikke lidt småt at skulle læse det fra sin mobil Razz? Desuden er jeg modstander af at læse på en skærm, ligesom med e-bøger x.x Så kan man jo ikke bladre!
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11284
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Louiseagent007 Lør 20 Jun - 16:28

    - *gulp* jeg er ikke ligefrem ekspert i at bladre (river til en lille milimeter i bladet) så angående at bladre ville jeg være glad.
    Pup-Schoonagliffen
    Pup-Schoonagliffen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 29
    Point : 10880
    Brugeroprettelse : 14/06/09
    Alder : 30
    Geografisk sted : I en galakse fjernt, fjernt herfra :)

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Pup-Schoonagliffen Lør 20 Jun - 16:30

    Louiseagent007 skrev:- *gulp* jeg er ikke ligefrem ekspert i at bladre (river til en lille milimeter i bladet) så angående at bladre ville jeg være glad.
    Ikke mig - det er ikke et rigtigt blad, hvis man ikke kan bladre xD
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11284
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Louiseagent007 Lør 20 Jun - 16:31

    Pup-Schoonagliffen skrev:
    Louiseagent007 skrev:- *gulp* jeg er ikke ligefrem ekspert i at bladre (river til en lille milimeter i bladet) så angående at bladre ville jeg være glad.
    Ikke mig - det er ikke et rigtigt blad, hvis man ikke kan bladre xD

    - det er jo rigtigt Very Happy så må jeg bare lære at bladre i et blad.
    Pup-Schoonagliffen
    Pup-Schoonagliffen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 29
    Point : 10880
    Brugeroprettelse : 14/06/09
    Alder : 30
    Geografisk sted : I en galakse fjernt, fjernt herfra :)

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Pup-Schoonagliffen Lør 20 Jun - 16:36

    Louiseagent007 skrev:
    Pup-Schoonagliffen skrev:
    Louiseagent007 skrev:- *gulp* jeg er ikke ligefrem ekspert i at bladre (river til en lille milimeter i bladet) så angående at bladre ville jeg være glad.
    Ikke mig - det er ikke et rigtigt blad, hvis man ikke kan bladre xD

    - det er jo rigtigt Very Happy så må jeg bare lære at bladre i et blad.
    Jep - hvis du læser blade nok, lærer du det vel efterhånden (ikke, fordi jeg selv er ekspert xD) Very Happy!
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11173
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Louise Lør 20 Jun - 22:15

    Jeg vil meget hellere have det på papir end på mobilen. Jeg vil ikke have det som et billede på ens mobil - Hvad hvis mobilen pludselig går i stykker? Jeg synes de skal fortsætte, som de gør.
    Pup-Schoonagliffen
    Pup-Schoonagliffen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 29
    Point : 10880
    Brugeroprettelse : 14/06/09
    Alder : 30
    Geografisk sted : I en galakse fjernt, fjernt herfra :)

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Pup-Schoonagliffen Lør 20 Jun - 22:20

    Jah, og der er jo heller ikke uendelig meget plads på mobilen. Der skal nok ikke så ma.ge ande-blade til, før der ikke er plads til andet... Razz
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91273
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Clara Lør 20 Jun - 22:34

    Gablap skrev:Jeg vil meget hellere have det på papir end på mobilen. Jeg vil ikke have det som et billede på ens mobil - Hvad hvis mobilen pludselig går i stykker? Jeg synes de skal fortsætte, som de gør.

    Ja, nemelig.
    Jeg tror nu ikke det skulle være, en erstatning for det trykte Anders And blad.
    Mere som en ekstra vare, du kan købe til din mobil.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91820
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Jonas Lør 20 Jun - 23:31

    Gablap skrev:Jeg vil meget hellere have det på papir end på mobilen. Jeg vil ikke have det som et billede på ens mobil - Hvad hvis mobilen pludselig går i stykker? Jeg synes de skal fortsætte, som de gør.

    Jeg tror nu ikke, som Clara siger, at de erstatter det rigtige papir-blad med noget virtuelt på mobilen. Men derimod laver det som noget ekstra for dem, der helst ikke vil bruge for mange penge på Anders And.. og hvem ved, måske de begynder at købe det en dag.



    Jonas
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11173
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Louise Søn 21 Jun - 10:20

    Gablap skrev:
    Jonas skrev:
    Gablap skrev:Jeg vil meget hellere have det på papir end på mobilen. Jeg vil ikke have det som et billede på ens mobil - Hvad hvis mobilen pludselig går i stykker? Jeg synes de skal fortsætte, som de gør.

    Jeg tror nu ikke, som Clara siger, at de erstatter det rigtige papir-blad med noget virtuelt på mobilen. Men derimod laver det som noget ekstra for dem, der helst ikke vil bruge for mange penge på Anders And.. og hvem ved, måske de begynder at købe det en dag.



    Jonas
    Jeg synes nu heller ikke der skal være noget ekstra på mobilen. Der stod også noget i avisen for et stykke tid siden med, at bøger nok mest er på ens mobil om tyve år.
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11044
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af rap and i andeby Søn 21 Jun - 12:41

    Jeg vil hellere læse Anders And i et blad eller en bog end på mobilen, men det ville ikke gøre noget at få en AA-historie sendt som sms en gang imellem.... Men som sagt: hellere i blade eller bøger.
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91389
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af August Søn 21 Jun - 13:08

    Måske man på et tidspunkt kom til at lave net-læsning, hvor man ved siden af kan læse det ved at købe det i butikkerne..

    Selvfølgelig skulle det også koste på nettet.

    Sponsoreret inhold


    Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen? Empty Sv: Er Anders And-tegneserier på vej til mobilen?

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 19 Apr - 12:21