^Sådan én^ - du skal trykke på ''Quote'' ved det indlæg, du vil citere.Rup skrev:hvad er det
Jonas
^Sådan én^ - du skal trykke på ''Quote'' ved det indlæg, du vil citere.Rup skrev:hvad er det
På en måde, er jeg heller ikke så vild med Barks. Nogle af hans historier er lidt "platte". Han teninger er jeg til gengæld vild meget. Barks har en utolig stil, som på en barnlig måde overgår selv de største kunsmalere i historien.Jonas skrev:William van Horn er rigtig god, ja. :-)
Besynderligt nok, syntes jeg ikke, at Carl Barks er specielt god.
Jonas
Jonas skrev:William van Horn er rigtig god, ja. :-)
Jonas
Meget bedre, ja.. han får altid lige nogle små nips med. Ikke sandt?lillestyggeulv skrev:Jonas skrev:William van Horn er rigtig god, ja. :-)
Jonas
william van horn er god.
og til jonas. jeg syntes heller ikke barks er specielt god. eller rettere. jo´det er han men Rosa er bedre. >>meget bedre
NETOP! Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det, men der er et eller andet over hans tegninger, som jeg:Clara skrev:Jeg kan skam også bedere lide Don Rosa, men Don Rosa har alligevel nogle fede detaljer og morsomheder i sine tegninger...
Jeg er fuld kommen enig i at Carl Barks er et de største genier. Manden er jo, ganske enkelt genial, han har opfundet det halve Andeby (eller det var jo faktisk ham der opfandt Andeby). Det er i sær her på det sidste jeg er begyndt RIGTIGT og sætte stor pris på Barks.Donaldist skrev:Jeg er vist den eneste her der bedst kan lide Barks. Jeg siger:
1. Carl Barks
2. Don Rosa
3. Floyd Gottfredson
Jeg forstår ikke at nogen kan sætte Rosa øverst. Og da slet ikke at Barks er dårlig. Han var sammen med Picasso, Einstein, Conan Doyle, og ikke så mange flere et af 1900-tallets største genier. I vil forstå det når i bliver ældre.
Jeg kan se du har mange på 3. pladsen. Er det fordi du ikke kan vælge mellem dem?Tegneren skrev:1carl barks
2 don rosa
3 van horn/scarpa/rota/dan jippis
Nå okay, det er bare fordi jeg kan se der er mange der kun har skrevet 3Tegneren skrev:Jeg kan ikke bestemme mig
lillestyggeulv skrev:jeg ved ikke hvorfor jeg en gang har sat Rosa som den bedste, nu har jeg for længst indset at Barks kan meget mere, min liste er p.t.
1. Barks
2. Rosa
3. Vicar
lillestyggeulv skrev:jeg ved ikke hvorfor jeg en gang har sat Rosa som den bedste, nu har jeg for længst indset at Barks kan meget mere, min liste er p.t.
1. Barks
2. Rosa
3. Vicar
Clara skrev:lillestyggeulv skrev:jeg ved ikke hvorfor jeg en gang har sat Rosa som den bedste, nu har jeg for længst indset at Barks kan meget mere, min liste er p.t.
1. Barks
2. Rosa
3. Vicar
Hvad kan han som er så meget bedre, end Don Rosa?
Jeg kan nemlig ikke se det...
soer5523 skrev:1 Marco Rota
2 Floyd Gottfredson
3 ?
Jonas skrev:soer5523 skrev:1 Marco Rota
2 Floyd Gottfredson
3 ?
Husk nu, at begrund hvorfor, du synes, de er de bedste! :0)
Jonas