Men hvor meget har Anders lige ændret sig?
Første stadie: En hidsigprop.
Andet stadie: En hidsigprop med nevøer og en onkel.
Ikke flere stadier.
Ikke flere stadier.
rap and i andeby skrev:Men hvor meget har Anders lige ændret sig?
Ikke flere stadier.
Han har ændret sig på den måde, at han nu ikke KUN er en hidsigprop. Han kan også være omsorgsfuld, prøve på at ændre sig, eller rent faktisk blive kendt for noget, han har gjort (selv om det selvfølgelig ender galt x.x). Han har mange forskellige humør, ikke længere kun glad eller surrap and i andeby skrev:Men hvor meget har Anders lige ændret sig?
Ikke flere stadier.
De samnme ting har Mickey også ændret...Clara skrev:rap and i andeby skrev:Men hvor meget har Anders lige ændret sig?
Ikke flere stadier.
Hvor meget har Mickey lige ændret sig?
Anders har ændret sig rigtig meget!
- Han personlighed.
- Hans udseende.
- De historier han er med i.
- Hans familie.
Men som jeg allerede har sagt: Det gør ikke nødvendigvis en figur bedre, at den har ændret sig!
rap and i andeby skrev:
De samnme ting har Mickey også ændret...
Personligheden: Fra en forbryder til en person der altid er på den rigtige side af loven.
Udseende: Se bare de gamle tegnefilm!
De historier han er med i: Igen: fra forbryder til lovlydig dedektiv.
Familie: Mik og Mak.
Clara skrev:Mickey har ændret sig, lige så vel som Anders har!
Efter min mening, gør det ikke nødvendigvis, en figur bedre, at den har ændret sig. Du skrev Anders ikke har ændret sig, hvilket helt klart ikke er rigtigt. Selvfølgelig har Mickey også ændret sig. Det har alle figurene jo!
bach skrev:jeg stemte da på Anders
har onkel Joakim det?lige siden han blev opfandt var han en gnaven gnier.udseendet hr næsten ikke ændret sig,eller jo,selvfølgelig har udseendet ændret sig men ikke så meget som Anders og Mickey.Mickey er nok den der har ændret sig mest.i en af de første historier med Mickey byggede han et fly og så helt anderledes ud,men har Anders ændret sig ligeså meget?nej!han startede med at være en(mega) doven and der kun var i sit hus,for han ville ikke hjælpe den kloge lille høne.tænk dig til at andersine og den kloge lille høne er den samme.de vil begge have Anders til at arbejde,mens anders tit lader som om han er syg.Clara skrev:rap and i andeby skrev:
De samnme ting har Mickey også ændret...
Personligheden: Fra en forbryder til en person der altid er på den rigtige side af loven.
Udseende: Se bare de gamle tegnefilm!
De historier han er med i: Igen: fra forbryder til lovlydig dedektiv.
Familie: Mik og Mak.
Som jeg også skrev:Clara skrev:Mickey har ændret sig, lige så vel som Anders har!
Efter min mening, gør det ikke nødvendigvis, en figur bedre, at den har ændret sig. Du skrev Anders ikke har ændret sig, hvilket helt klart ikke er rigtigt. Selvfølgelig har Mickey også ændret sig. Det har alle figurene jo!
Prøv at læse Mickey-historien i jumbobog 349... Så finder du ud af at Mickey også kan være som Anders.Anders skrev:Jeg stemte Anders And, for han er ikke perfekt, hvor derimod Mickey bare er en helt perfekt person. Anders han er doven, har temprament, men han kan også være kærlig og omsorgsfuld. Derfor ved vi aldrig rigtigt hvordan Anders vil reagere i en situation. Vil han blive rasende, er han ligeglad, gør han det rigtige. Mickey er bare sååå forudsigelig.
rap and i andeby skrev: Prøv at læse Mickey-historien i jumbobog 349... Så finder du ud af at Mickey også kan være som Anders.
sorte slyngel når jo altid at slippe væk så på en måde vinder mickey aldrig heltJonas skrev:Jeg stemte Anders - han er med i de bedste historier. Og i de historier, ved man selvfølgelig altid at Anders bliver uheldig på et eller andet tidspunkt, men man ved aldrig, hvad der sker i slutningen af historien.
I modsætningen til Mickey Mouse-historier, hvor Mickey altid vinder! Han kan simpelthen ikke tabe til en skurk.. desværre. Altid når man har læst de to-tre første sider i en Mickey Mouse-historier, ved man altid, hvordan slutningen er. :0)