Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


4 deltagere

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Afstemning

    Hvad synes I om de sort/hvid kortfilm med Mickey Mouse?

    [ 2 ]
    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_left33%Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_right [33%] 
    [ 1 ]
    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_left17%Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_right [17%] 
    [ 1 ]
    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_left17%Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_right [17%] 
    [ 0 ]
    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_left0%Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_left33%Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Bar_right [33%] 

    Totale stemmer: 6
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91405
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af August Lør 22 Aug - 16:54

    Hej, kender I til de allerførste kortfilm med Mickey Mouse der blev lavet? De startede i 1928, med filmen Steamboat Willie.
    Jeg mener, at de lavede kortfilmene til halvt oppe i 30'erne uden farve.
    Jeg synes selv, at de gamle sort/hvid kortfilm, med Mickey, Minnie, Sorteper, og pluto, er de allerbedste kortfilm der findes.

    Men hvad synes I?
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11060
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Sv: Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af rap and i andeby Søn 23 Aug - 11:45

    Jeg stemte "Jeg elsker dem, men der findes bedre", fordi jeg synes de er rigtig gode, men de senere med Anders, Mickey og Fedtmule er bedre.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91836
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Sv: Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af Jonas Søn 23 Aug - 15:16

    De allerbedste kortfilm, der findes, stemte jeg. Men der er selvfølgelig nogle af de kortfilm, der keder mig - eks. 7 min. hvor Anders' strandstol hele tiden klapper sammen, og han bruger 7 min. på at få den til at lade vær med det. Det er ikke sjovt!


    Jonas
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91405
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Sv: Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af August Søn 23 Aug - 15:33

    Jonas, Anders kom jo først til i 1934. Jeg snakker om dem uden farve, med Mickey Mouse.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91836
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Sv: Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af Jonas Søn 23 Aug - 15:35

    Ja, men nu tog jeg bare en eller anden tilfældig figur - de kunne lige så godt have lavet en film med Mickey og strandstolen. Lige meget, hvilken figur, det er, så er filmen altid kedelig!


    Jonas
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91405
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Sv: Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af August Søn 23 Aug - 15:41

    Ja, det bliver lidt kedeligt når det samme gentager sig flere gange, men det jeg godt kan lide ved de helt gamle kortfilm er, at det hele ikke gentager sig særligt meget. Jeg kan altid se et billede af Mickey som står oppe på båden og danser i den første film Steamboat Willie.
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91289
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Sv: Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af Clara Man 24 Aug - 16:09

    Jeg er ikke specielt vild med de gamle Mickey Mouse film, men jeg syntes de er bedre, end, nyere film med eks. Anders, hvor der er får mange gags i.
    Derfor stemte jeg 'De er da fine nok'.

    Sponsoreret inhold


    Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid. Empty Sv: Gamle Mickey Mouse kortfilm - sort/hvid.

    Indlæg af Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Lør 27 Apr - 5:12