+9
Behnam
majse
hellevad
bach
soer5523
ct5000
Jonas
August
Clara
13 deltagere
Andeby.dk.
bach- Blad-læser
- Antal indlæg : 41
Point : 11456
Brugeroprettelse : 25/04/09
Alder : 26
Geografisk sted : danmark
- Indlæg nr. 26
Sv: Andeby.dk.
taler vi ikke om forummet ducpeida
Clara- Hjemmeside-ejer
- Antal indlæg : 453
Point : 91705
Brugeroprettelse : 07/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Denmark
- Indlæg nr. 27
bach skrev:taler vi ikke om forummet ducpeida
Nej jeg taler i hvert fald om det jer ducipedia: http://www.andeby.dk/Duckipedia.aspx
Hvis du har snakket om forummet, vil jeg nok give dig ret. Der er næsten aldrig nogen gode debatter i gang derinde...
bach- Blad-læser
- Antal indlæg : 41
Point : 11456
Brugeroprettelse : 25/04/09
Geografisk sted : danmark
- Indlæg nr. 28
når undskyld så har jeg taget fejl det må i undskylde
hellevad- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 254
Point : 11641
Brugeroprettelse : 09/05/09
Alder : 27
Geografisk sted : sønderjylland,danmark
- Indlæg nr. 29
jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
majse- Andefan
- Antal indlæg : 80
Point : 11420
Brugeroprettelse : 21/05/09
Geografisk sted : Fyn
- Indlæg nr. 30
Tja, jeg har også en bruger på Andeby. :-)
Majse.
Synes det er en udemærket side. ;-)
Majse
Majse.
Synes det er en udemærket side. ;-)
Majse
Jonas- Donaldist af 1. grad
- Antal indlæg : 872
Point : 92252
Alder : 28
Geografisk sted : Danmark
- Indlæg nr. 31
Aviserne, er da nok det mest klammeste sammen med forummet, der nogensinde er blevet opfundet! - siger AA, der selv har været ejer af Andeby.dk's sin tids bedste avis. ;-)hellevad skrev:jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
Forummet + aviser er det mest platte, Andeby.dk nogen sinde har opfundet - dog kan der i tide og utide kom nogle fine indlæg i forummene.
Men det bedste er nu Duckipedia (ikke forummet.)
Jonas
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 32
Jonas skrev:Aviserne, er da nok det mest klammeste sammen med forummet, der nogensinde er blevet opfundet! - siger AA, der selv har været ejer af Andeby.dk's sin tids bedste avis. ;-)hellevad skrev:jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
Forummet + aviser er det mest platte, Andeby.dk nogen sinde har opfundet - dog kan der i tide og utide kom nogle fine indlæg i forummene.
Jonas
Enig!
Tror der sammen lagt har været mellem max. 30-50 indlæg (altså tråde....) i forumerne som jeg ikke vil betagne som spam....
- Indlæg nr. 33
Ja - og så er der over 30.000 indlæg!Clara skrev:Jonas skrev:Aviserne, er da nok det mest klammeste sammen med forummet, der nogensinde er blevet opfundet! - siger AA, der selv har været ejer af Andeby.dk's sin tids bedste avis. ;-)hellevad skrev:jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
Jonas
Enig!
Tror der sammen lagt har været mellem max. 30-50 indlæg (altså tråde....) i forumerne som jeg ikke vil betagne som spam....
Det er ikke sjovt!
Resten er sådan nogle som f.eks.: ''Jeg smutter fra Andeby'', ''Spam, spam, spam'', ''Jeg er så glad i dag, fordi jeg fik en hund!'' osv.
Jonas
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 34
hdelt ærligt!når jeg siger at jeg bedst kan lide andeby.dk så kritisere i mig hele tiden-må man da heller aldrig sige sin mening?-og desuden så er duckpedia(ikke forrummet)noget af det kedeligste på andeby.dk da det bare er lange artikler jeg ikke vil læse-eller jo,jeg kan huske noget irriterene andeby.dk forrummet og det var at aa og asterix lavede et af mine indlæg om til et:lær engelsk indlæg-det var irriterene-men lad gerne vær med at kritisere mig mereJonas skrev:Ja - og så er der over 30.000 indlæg!Clara skrev:Jonas skrev:Aviserne, er da nok det mest klammeste sammen med forummet, der nogensinde er blevet opfundet! - siger AA, der selv har været ejer af Andeby.dk's sin tids bedste avis. ;-)hellevad skrev:jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
Jonas
Enig!
Det er ikke sjovt!
Resten er sådan nogle som f.eks.: ''Jeg smutter fra Andeby'', ''Spam, spam, spam'', ''Jeg er så glad i dag, fordi jeg fik en hund!'' osv.
Jonas
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 35
hellevad skrev:hdelt ærligt!når jeg siger at jeg bedst kan lide andeby.dk så kritisere i mig hele tiden-må man da heller aldrig sige sin mening?-og desuden så er duckpedia(ikke forrummet)noget af det kedeligste på andeby.dk da det bare er lange artikler jeg ikke vil læse-eller jo,jeg kan huske noget irriterene andeby.dk forrummet og det var at aa og asterix lavede et af mine indlæg om til et:lær engelsk indlæg-det var irriterene-men lad gerne vær med at kritisere mig mereJonas skrev:Ja - og så er der over 30.000 indlæg!Clara skrev:Jonas skrev:Aviserne, er da nok det mest klammeste sammen med forummet, der nogensinde er blevet opfundet! - siger AA, der selv har været ejer af Andeby.dk's sin tids bedste avis. ;-)hellevad skrev:jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
Jonas
Enig!
Det er ikke sjovt!
Jonas
Hellevad vi kritisere dig overhovedet ikke!!!
Vi prøver bare og starte en lille debat, så indlægene bliver mere spænende, end på andeby.dk.!!!
majse- Andefan
- Indlæg nr. 36
Clara skrev:hellevad skrev:hdelt ærligt!når jeg siger at jeg bedst kan lide andeby.dk så kritisere i mig hele tiden-må man da heller aldrig sige sin mening?-og desuden så er duckpedia(ikke forrummet)noget af det kedeligste på andeby.dk da det bare er lange artikler jeg ikke vil læse-eller jo,jeg kan huske noget irriterene andeby.dk forrummet og det var at aa og asterix lavede et af mine indlæg om til et:lær engelsk indlæg-det var irriterene-men lad gerne vær med at kritisere mig mereJonas skrev:Ja - og så er der over 30.000 indlæg!Clara skrev:Jonas skrev:Aviserne, er da nok det mest klammeste sammen med forummet, der nogensinde er blevet opfundet! - siger AA, der selv har været ejer af Andeby.dk's sin tids bedste avis. ;-)hellevad skrev:jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
Jonas
Enig!
Det er ikke sjovt!
Jonas
Vi prøver bare og starte en lille debat, så indlægene bliver mere spænende, end på andeby.dk.!!!
Tja... Jeg synes faktisk at det meste på Andeby er godt. :-D
Altså forummende, kunne der godt blive lavet noget mere spændende, som Jonas siger: Så bliver der lavet indlæg som: "Jeg smutter fra Andeby" og "Spam" og "Jubii! I dag skal jeg i legoland..." ;-(
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 37
Okay jeg gider ikke qoute hele ovenstående indlæg, men I ved nok hvad jeg svare på alligevel (ovenstående indlæg, hvis I er i tvivl...).
Det har nok meget med, hvad man er ude efter og diskutere/skrive om.
Hvis man er ude efter seriøse debatter så er andeby.dk, virkelig kedelig.
Hvis man til gengæld, bare vil skrive med andre for sjov, kan jeg sagtens se andeby.dk er både hyggelig og sjov....
Det har nok meget med, hvad man er ude efter og diskutere/skrive om.
Hvis man er ude efter seriøse debatter så er andeby.dk, virkelig kedelig.
Hvis man til gengæld, bare vil skrive med andre for sjov, kan jeg sagtens se andeby.dk er både hyggelig og sjov....
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 38
det kan godt være,men i mine ører kritisere i migClara skrev:hellevad skrev:hdelt ærligt!når jeg siger at jeg bedst kan lide andeby.dk så kritisere i mig hele tiden-må man da heller aldrig sige sin mening?-og desuden så er duckpedia(ikke forrummet)noget af det kedeligste på andeby.dk da det bare er lange artikler jeg ikke vil læse-eller jo,jeg kan huske noget irriterene andeby.dk forrummet og det var at aa og asterix lavede et af mine indlæg om til et:lær engelsk indlæg-det var irriterene-men lad gerne vær med at kritisere mig mereJonas skrev:Ja - og så er der over 30.000 indlæg!Clara skrev:Jonas skrev:Aviserne, er da nok det mest klammeste sammen med forummet, der nogensinde er blevet opfundet! - siger AA, der selv har været ejer af Andeby.dk's sin tids bedste avis. ;-)hellevad skrev:jeg er hellevad og jeg kan nok bedst lide aviserne men spil og sjov og andeby er også gode
Jonas
Enig!
Det er ikke sjovt!
Jonas
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 39
Hellevad skrev:
det kan godt være,men i mine ører kritisere i mig
Vi har overhovedet ikke skrevet noget specielt rettet mod dig.
Vi diskutere bare det emnet handler om: andeby.dk.
Det er ikke et personligt angreb mod dig!
Behnam- Andefan
- Antal indlæg : 81
Point : 11547
Brugeroprettelse : 08/04/09
- Indlæg nr. 40
Jeg har også en bruger på http://www.andeby.dk og kan i lige gætte hvad jeg hedder på andeby.dk?
- Indlæg nr. 41
Behnam skrev:Jeg har også en bruger på http://www.andeby.dk og kan i lige gætte hvad jeg hedder på andeby.dk?
Indlysene, du er Behnam! ;-)
Jonas
Behnam- Andefan
- Antal indlæg : 81
Point : 11547
Brugeroprettelse : 08/04/09
- Indlæg nr. 42
Ja, hvordan kunne du vide det??
majse- Andefan
- Indlæg nr. 43
Behnam skrev:Jeg har også en bruger på http://www.andeby.dk og kan i lige gætte hvad jeg hedder på andeby.dk?
Nej, slet ikke? Det skulle vel ikke være Behnam? ;D
Men jeg tror altså heller ikke i ved hvem jeg er, det er jo en gåde.. xD
rap and i andeby- And
- Antal indlæg : 147
Point : 11476
Brugeroprettelse : 31/05/09
Geografisk sted : Danmark (desværre)
- Indlæg nr. 44
Jeg har fire brugere på andeby - og dem gætter i nok ALDRIG hvad hedder.... Jeg synes det er en god side, men pusterummet er noget *BIB*... I modsætning til mange herinde kan jeg rigtig godt lide aviserne og borgmestervalget.
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 45
ja,det er svært at gætte(mener det ironisk)rap and i andeb?4 brugere,det skulle vel aldrig være asterix,obelix,rap and i andeby og rap and i andeby.dk.det der det nok
Louiseagent007- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 260
Point : 11716
Brugeroprettelse : 10/04/09
Geografisk sted : - Sjælland.
- Indlæg nr. 46
- jeg kan godt li´ Andeby. De har en masse artikler, konkurrencer m.m, og forummet er faktisk sådan okey, der er jo ved at komme mere om Anders And, men der er bare så mange spammere, som bare vil more sig ved at spamme det hele til - det er SÅ irreterne.
Louise- Anmelder
- Antal indlæg : 255
Point : 11605
Brugeroprettelse : 05/06/09
- Indlæg nr. 47
Jeg synes Andeby.dk er god nok, men det er dårlig lavet, hvis man tænker på, at det er Anders Ands officielle hjemmeside i Danmark. I starten på Andeby læste jeg alle artiklerne i Duckipedia, så nu er jeg ikke derinde - Jeg er kun på forummet.
Jeg gætter på at dine (Asterixs brugere) brugere er Obelix, Rap and i andeby, Asterix og....hmm.....*Smugkigger i Hellevads indlæg* Rap and i Andeby.dk
Jeg gætter på at dine (Asterixs brugere) brugere er Obelix, Rap and i andeby, Asterix og....hmm.....*Smugkigger i Hellevads indlæg* Rap and i Andeby.dk
Louise- Anmelder
- Antal indlæg : 255
Point : 11605
Brugeroprettelse : 05/06/09
- Indlæg nr. 48
[quote="Gablap"]Jeg synes Andeby.dk er god nok, men det er dårlig lavet, hvis man tænker på, at det er Anders Ands officielle hjemmeside i Danmark. I starten på Andeby læste jeg alle artiklerne i Duckipedia, så nu er jeg ikke derinde - Jeg er kun på forummet.
Jeg synes det handler for meget om borgmestervalg, byrådet og alt mulig andet. Hvorfor kan det ikke være som her, hvor det handler om Anders And? Men det kommer nok aldrig til at ske...
Jeg synes det handler for meget om borgmestervalg, byrådet og alt mulig andet. Hvorfor kan det ikke være som her, hvor det handler om Anders And? Men det kommer nok aldrig til at ske...
- Indlæg nr. 49
Nej, jeg læser skam heller ikke alle - men jeg er under Duckipedia i hvert fald 3 gange om ugen.
Jonas
Jonas
minireese- Antal indlæg : 7
Point : 11299
Brugeroprettelse : 07/06/09
- Indlæg nr. 50
duckpedia er god men spil og sjov er min ynglings måske ikke noget med andeby at gøre med det sjovt der