Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+7
rap and i andeby
Louiseagent007
August
soer5523
Behnam
ct5000
Jonas
11 deltagere

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91776
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Jonas Lør 25 Apr - 18:42

    Hej allesammen,
    Her i dette indlæg kan I diskutere om jeres yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame-bog, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad.
    Vi beder jer venligst at indsætte enten indscannet eller Google-billeder i jeres svar, så kan vi alle se, hvilket eksemplar af disse tre eksempler, I kan lide.

    Alle billeder er selv indscannet!

    Min yndlings tema-jumbobog; Score Anden
    Se bogen her.

    Min yndlings Jumbobog; Jeg, en overand, 141
    Se bogen her.

    Min yndlings Hall of fame-bog; Don Rosa - 2'eren
    Se bogen her.

    Min yndlings ekstra-udgivelse; Den Store Sorte Anders And
    Se bogen her. (Jeg undskylder billedet - min scanner er ikke stor nok.)

    Min yndlings AA&Co.blad; Jeg har ikke et yndlings AA&Co.-blad

    Jeg håber på, at alle medlemmer vil deltage i denne debat.
    Og lad venligst vær med, at ''ændre debatten'' - dette kan føre til lukning af indlæget.

    Tak!


    Jonas
    ct5000
    ct5000
    And
    And


    Antal indlæg : 113
    Point : 11056
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Aalborg

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af ct5000 Lør 25 Apr - 19:37

    Jeg har ikke lige billeder, men min ynglings tema- og jumbobog er fortæller jeg nu:
    Ynglings tema jumbobog: magiens mestre.
    Ynglings jumbobog: 298 Slugehalsen. Det er min ynglings da det var først da jeg fik den jeg begyndte at læse om Anders And og alle hans venner.
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11071
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Behnam Lør 25 Apr - 21:32

    http://comicwiki.dk/images/thumb/Joakim_von_And_Her_er_dit_liv.jpg/300px-Joakim_von_And_Her_er_dit_liv.jpg <bogen
    Min yllings tegneserie, har ikke bogen selv, men jeg har læst den, og jeg kan vildt godt lide: ''Her er dit liv Joakim'' af Don Rosa.
    avatar
    soer5523
    And
    And


    Antal indlæg : 104
    Point : 11071
    Brugeroprettelse : 08/04/09

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af soer5523 Lør 25 Apr - 22:25

    Jumbobog: 282, den første jeg fik
    http://comicwiki.dk/images/Jumbobog_282_1.jpg
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91345
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af August Søn 26 Apr - 9:44

    uhaa.. svært spørgsmål øhh...

    yndlings jumbobog er: nr. 17, stakkels Onkel Anders, fordi, det var den der startede den donaldistiske interrese for mig.. http://coa.inducks.org/issue.php?c=dk/JB%20%20%2017

    Temabog er svært, det er nok denne, de lå jeg og læste om natten kl. 1 fordi jeg ikke kunne sove, og fordi jeg skulle stå op kl. 3 for så skulle jeg til italien. http://coa.inducks.org/issue.php?c=dk/JT+++20

    yndligs hall of fame, er et sjovt spørgsmål som kræver lidt tænkearbejde, øhh..
    det er dem alle, jeg har ikke en.

    yndlings AA & CO har jeg tre, nr. 7, 8, 10 1949 http://www.wenneberg.dk/Comics/AA/undersider/1949/1949.html kig efter nr. 7, 8, 10 og tryk på dem for større scan..
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11240
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Louiseagent007 Man 27 Apr - 15:08

    ....æææhmmm... nu har jeg ikke nogen speciel yndlings AA & co. blad, hall of fame, temabog eller andet....

    MEN jeg har en yndlings jumbobog... det er den der: forsvundet i paradis... jeg kan ikke huske nummeret...
    ct5000
    ct5000
    And
    And


    Antal indlæg : 113
    Point : 11056
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Aalborg

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af ct5000 Man 27 Apr - 15:52

    Louiseagent007 skrev:....æææhmmm... nu har jeg ikke nogen speciel yndlings AA & co. blad, hall of fame, temabog eller andet....

    MEN jeg har en yndlings jumbobog... det er den der: forsvundet i paradis... jeg kan ikke huske nummeret...
    Det er nr. 312.
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11240
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Louiseagent007 Man 27 Apr - 15:58

    ...når ja...
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11000
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af rap and i andeby Søn 31 Maj - 15:27

    Temabog: magiens mestre, fordi selve historien "Magien Mestre" er et fantastisk påfund! Fantasy i stor stil!
    Jumbobog: "Kørt helt ud i tovene" fordi Rune Meikles "Strandet" er i den og "Fuldmåneskyggen" fordi "Sachortortemysteriet" er i den.
    Hall of fame: Don Rosa 4-5 fordi HEDL er i dem.
    Ekstra udgivelse: Den AA & co ekstra hvor "Solens søn" er i, fordi den bl.a. fik mine øjne op for donaldismen.
    AA & co blad: Det nyeste (det hvor anders blev væk) fordi det er rigtig godt med den samlede historie!
    jeg viser ingen billeder fordi jeg ikke kan finde ud af at scanne ind på computeren.


    Sidst rettet af Jonas Man 1 Jun - 9:49, rettet 1 gang (Reason for editing : Det er tilladt, at rette i sine indlæg - klik kun på ''editer'', så er du i fuld sving.)
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11165
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af hellevad Man 1 Jun - 8:26

    temajumbobog:er er mange gode,men jeg tror det er tut ank and eller onkel joakim:sådan bliver du rig
    jumbobog:den var svær.....måske anders and 70 jubilæum jumbobog,p.g.a 2 ting:man fik den gratis i anders and bladet og man kunnekun få den i anders and bladet+der er en historie i hvor carl barks er hovedpersonen,men der er mange gode jumbobøger så det er næsten umuligt at vælge-stjerne styrken er også meget god
    hall of fame:don rosa 4-5 p.g.a her er dit liv,og den historie hvor joakim og hans nevøer mødes for første gang
    ekstra-udgivelse:det ved jeg ikke,da jeg ikke har læst alle,men der er en jeg ikke har læst men jeg tror der er god,nemlig:her er dit liv,joakim
    anders and og co:der er et par stykker:det nyeste blad hvor aners er væk,anders ands fødselsdags blade i 2004(d.v.s ikke kun et blad fra fødselsdagen),alle de gange der var sommerlæsning og i 2006(tror jeg)hvor der var noget med anders and og co. i forskellige lande og så et andet fødselsdagsblad hvor der kun var nordiske tegnere der lavede historierne og til sidst men ikke mindst:carl barks 100 års fødselsdgs blad med næsten kun historier at kendte tegnere
    tja....det var meget men der er meget godt
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11129
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Louise Lør 1 Aug - 11:59

    Tema Jumbobog: Jeg tror det må blive "Tuk Ank And" og "Tilbage til istiden" :-)
    Jumbobog: Det må blive 4'eren "Anders And i topform" hedder den vidst. Det er nok en af de ti første jeg fik og den er rigtig god :-)
    Hall Of Fame: Don Rosa'erne - Jeg kan ikke vælge en af dem, men de er i hvert fald rigtig gode!
    Ekstra-udgivelse: Walt Disney 100 år.
    Anders And og Co.: Den var svær...Der er mange blade jeg kan lide både de helt første i '49 og 50´erne, men jeg har ikke et bestemt blad, der er min yndlings.
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11165
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af hellevad Søn 2 Aug - 8:43

    hellevad skrev:temajumbobog:er er mange gode,men jeg tror det er tut ank and,magiens mestre eller onkel joakim:sådan bliver du rig
    jumbobog:den var svær.....måske anders and 70 jubilæum jumbobog,p.g.a 2 ting:man fik den gratis i anders and bladet og man kunnekun få den i anders and bladet+der er en historie i hvor carl barks er hovedpersonen,men der er mange gode jumbobøger så det er næsten umuligt at vælge-stjerne styrken er også meget god
    hall of fame:don rosa 4-5 p.g.a her er dit liv,og den historie hvor joakim og hans nevøer mødes for første gang
    ekstra-udgivelse:det ved jeg ikke,da jeg ikke har læst alle,men der er en jeg ikke har læst men jeg tror der er god,nemlig:her er dit liv,joakim
    anders and og co:der er et par stykker:det nyeste blad hvor aners er væk,anders ands fødselsdags blade i 2004(d.v.s ikke kun et blad fra fødselsdagen),alle de gange der var sommerlæsning og i 2006(tror jeg)hvor der var noget med anders and og co. i forskellige lande og så et andet fødselsdagsblad hvor der kun var nordiske tegnere der lavede historierne og til sidst men ikke mindst:carl barks 100 års fødselsdgs blad med næsten kun historier at kendte tegnere
    tja....det var meget men der er meget godt
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91345
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af August Søn 2 Aug - 10:55

    Jeg opdaterer lige min..

    Jumbobog: den helt nye: Strandkaos.
    Mammutbog: Nr. 13
    Temabog: Tilbage til istiden, og Fodboldfeber. Ellers synes jeg at alle Temabøgerne er SUPERGODE.
    Anders And & Co.: Ingen. Alle sammen.
    Hall of Fame: Guldbog nr. 11 og 12.
    Ekstraudgivelse: Den store onkel Joakim.
    Anders
    Anders
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10647
    Brugeroprettelse : 20/09/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Planeten Jorden

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Anders Lør 17 Okt - 18:03

    Min yndlings Jumbo-temabog er Magiens Mestre
    Min yndlings Hall of Fame er Don Rosa 8
    Min yndlings Jumbobog er ikke nogen. Jeg har omkring 10 yndlings.
    Mikkelhess
    Mikkelhess
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 26
    Point : 10136
    Brugeroprettelse : 02/06/10
    Alder : 23
    Geografisk sted : Jyland.

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Mikkelhess Fre 2 Jul - 16:38

    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11165
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af hellevad Fre 9 Jul - 20:09

    [quote="hellevad"]temajumbobog:er er mange gode,men jeg tror det er tut ank and eller onkel joakim:sådan bliver du rig. Og så discofeber da jeg vandt den på andeby-centrum og så er den også rigtig god :-D

    Sponsoreret inhold


    Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad Empty Sv: Yndlings tema-jumbobog, jumbobog, Hall of fame, ekstra udgivelse & AA&Co.-blad

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 29 Mar - 0:53