Vi ejer den - og den er trods alt lige kommet på gåben. :-)Clara skrev:Ja, jeg har nok bare set forkert .
Nå Jonas, så er vi to de eneste der syntes vores side er bedst
Jonas
Vi ejer den - og den er trods alt lige kommet på gåben. :-)Clara skrev:Ja, jeg har nok bare set forkert .
Nå Jonas, så er vi to de eneste der syntes vores side er bedst
Ja - men vi kan nu ikke forvente alt for megt. ;-)Clara skrev:Ja, jeg havde skal heller ikke forventet at nogen ville stemme på siden.
Men det ville aligevel være fedt hvis der var nogen der havde...
Kunne du evt. påpege hvorfor. Jeg har for eksempel nogle grunde til, hvorfor Andeby.dk er en forfærdentlig hjemmeside:hellevad skrev:andeby er helt klart den bedste
Jonas skrev:Kunne du evt. påpege hvorfor. Jeg har for eksempel nogle grunde til, hvorfor Andeby.dk er en forfærdentlig hjemmeside:hellevad skrev:andeby er helt klart den bedste
- Forummet er noget bras, hvor folk hacker hinanden, og skriver om, hvor de har været på ferie. Ikke engang i Duckipedia kan de overholde, hvad de skal skrive.
- Artiklerne i Duckipedia er alt for korte
- Præmierne derinde, har absolut INTET at gøre med Anders And. Eller i hvert fald de fleste.
- Moderatore, Administratorere etc. er nogle sløve padder, som kun indsætter det, de synes er sjovt.
- De fleste inde på forummet, er en flok idioter, der ikke begrunder deres meninger, og hidser sig op over, fordi man siger, at dette indlæg skal være et andet sted end her.
Andeby.dk har selvfølgelig også gode sider:
- Nogengange har præmierne noget med Anders And at gøre.
- Dét indhold, der befinder sig i Duckipedia-artiklerne, er nogenlunde godt skrevet.
- Der findes da i det mindste et par stykker, som synes, Andeby.dk skal have noget mere ''and'' ind på sig. Nemlig Louiseagent007.
Jeg er slet ikke enig i dét, du skriver, Hellevad. Undskyld mig, men Andeby.dk er en forfærdentlig hjemmeside!
Husk en anden gang at begrunde din mening.
Jonas
Jonas, tak - jeg hedder Jonas herinde, AA på Andeby.dk, Jonas And på DDF(R), osv.Gablap skrev:Til AA: Hvorfor spiller du så Andeby.dk?
Jeg tror det er noget andet... Jeg har det også sådan at andeby er ret kedeligt, men alligevel er dre noget der får en til at klikke ind på det. Personligt tror jeg det er minderne. Selvom du har en anden mening nu, så må du indrømme at det var sjovt at arbejde med Ande-posten og at være leder og borgmester. Det er minderne om dengang dte var godt der får en til at kunne lide det, tror jeg.Jonas skrev:Jonas, tak - jeg hedder Jonas herinde, AA på Andeby.dk, Jonas And på DDF(R), osv.Gablap skrev:Til AA: Hvorfor spiller du så Andeby.dk?
Men ja.. hvorfor spiller jeg egentlig Andeby.dk, når jeg ikke kan lide det? Det er et godt spørgsmål.
Men der er jo, som jeg skrev, også nogle positive sider ved Andeby.dk. Det er måske grunden til, at jeg er derinde.
Jonas
Det er nok minderne ja.. men de sidste 7 måneder har Andeby godt nok forandret sig!rap and i andeby skrev:Jeg tror det er noget andet... Jeg har det også sådan at andeby er ret kedeligt, men alligevel er dre noget der får en til at klikke ind på det. Personligt tror jeg det er minderne. Selvom du har en anden mening nu, så må du indrømme at det var sjovt at arbejde med Ande-posten og at være leder og borgmester. Det er minderne om dengang dte var godt der får en til at kunne lide det, tror jeg.Jonas skrev:Jonas, tak - jeg hedder Jonas herinde, AA på Andeby.dk, Jonas And på DDF(R), osv.Gablap skrev:Til AA: Hvorfor spiller du så Andeby.dk?
Men ja.. hvorfor spiller jeg egentlig Andeby.dk, når jeg ikke kan lide det? Det er et godt spørgsmål.
Men der er jo, som jeg skrev, også nogle positive sider ved Andeby.dk. Det er måske grunden til, at jeg er derinde.
Jonas
Jeg stemte ddfr. Jeg synes ikke der findes nogen hjemesider der har så spændene donaldistiske debatter, og det er fordi de er en blanding af det lidt mere vattede andeby-centrum og så donaldisme på højt plan.
Jeg mener lidt forsimplet så jeg selv kan forstå det:Jonas skrev:Det er nok minderne ja.. men de sidste 7 måneder har Andeby godt nok forandret sig!rap and i andeby skrev:Jeg tror det er noget andet... Jeg har det også sådan at andeby er ret kedeligt, men alligevel er dre noget der får en til at klikke ind på det. Personligt tror jeg det er minderne. Selvom du har en anden mening nu, så må du indrømme at det var sjovt at arbejde med Ande-posten og at være leder og borgmester. Det er minderne om dengang dte var godt der får en til at kunne lide det, tror jeg.Jonas skrev:Jonas, tak - jeg hedder Jonas herinde, AA på Andeby.dk, Jonas And på DDF(R), osv.Gablap skrev:Til AA: Hvorfor spiller du så Andeby.dk?
Jonas
Jeg stemte ddfr. Jeg synes ikke der findes nogen hjemesider der har så spændene donaldistiske debatter, og det er fordi de er en blanding af det lidt mere vattede andeby-centrum og så donaldisme på højt plan.
Hvad mener du med ''vattet?'' Vi vil da med glæde prøve at gøre forummet tilpas for alle aldre. Men det er ikke muligt, hvis ikke, I hjælper os. :)
Jonas
Ja - vi hælder mest over mod Andeby.. men vi er heller ikke 6 år gammel endnu. (altså forummet!) :0)rap and i andeby skrev:Jeg mener lidt forsimplet så jeg selv kan forstå det:Jonas skrev:Det er nok minderne ja.. men de sidste 7 måneder har Andeby godt nok forandret sig!rap and i andeby skrev:Jeg tror det er noget andet... Jeg har det også sådan at andeby er ret kedeligt, men alligevel er dre noget der får en til at klikke ind på det. Personligt tror jeg det er minderne. Selvom du har en anden mening nu, så må du indrømme at det var sjovt at arbejde med Ande-posten og at være leder og borgmester. Det er minderne om dengang dte var godt der får en til at kunne lide det, tror jeg.Jonas skrev:Jonas, tak - jeg hedder Jonas herinde, AA på Andeby.dk, Jonas And på DDF(R), osv.Gablap skrev:Til AA: Hvorfor spiller du så Andeby.dk?
Jonas
Hvad mener du med ''vattet?'' Vi vil da med glæde prøve at gøre forummet tilpas for alle aldre. Men det er ikke muligt, hvis ikke, I hjælper os. :)
Jonas
der er to slags forummer - andeby og donaldist. Andeby er "Se min kanin den er sød" og donaldist er "Anders and har en næbstørrelse på 0,25 millimeter når han bukker sig ned for at binde sine snørrebånd". Dette forum hælder så mere mod andeby end ddfr... Men alt i alt har jeg ikke noget imod det.
Nååå undskyld - Så Jonas :-) Er bare vant til det andet...;-)Jonas skrev:Jonas, tak - jeg hedder Jonas herinde, AA på Andeby.dk, Jonas And på DDF(R), osv.Gablap skrev:Til AA: Hvorfor spiller du så Andeby.dk?
Jonas
Louiseagent007 skrev:- det er godt gablap. Vi må simpelhen få noget Anders And indover det. Det jeg også lige gjort hist og pist, men det virkede ikke helt.