Begrund venligst hvorfor. Det er ikke nok at skrive: ''jeg kan bedst lide jumbobøger''.bach skrev:jeg kan bedst lide jumbobøger
Jonas
Begrund venligst hvorfor. Det er ikke nok at skrive: ''jeg kan bedst lide jumbobøger''.bach skrev:jeg kan bedst lide jumbobøger
Egentlig ikke. Men det går nok.bach skrev:jumbobøger er gode fordi de har flest historier og de er vild god
er det godt nok
hellevad skrev:jeg stemmer på hall of fame men jeg læser aldrig forord da jeg bedst kan lide tegneserierne
Jeg læser dem ALTID! :-)hellevad skrev:det kan godt være men jeg kan ikke lide at der står så meget og derfor gør jeg det ikke men jeg kigger lidt på forordene men jeg gider ikke læse alt
Det tror jeg også jeg ville gøre hvis jeg havde nogle "Hall of Fame" bøger.Jonas skrev:Jeg læser dem ALTID! :-)hellevad skrev:det kan godt være men jeg kan ikke lide at der står så meget og derfor gør jeg det ikke men jeg kigger lidt på forordene men jeg gider ikke læse alt
Jonas
Jeg er enig i, at de er grimt tegnet (eller de fleste). Farvelægningen syntes jeg er helt fin, (eller det er den i hvert fald i dag.)Gablap skrev:Jeg stemte på Hall Of Fame bøgerne, pga. de gode historier og forordene. Jeg lagde ikke mærke til, at man godt kunne stemme på guldbøgerne. De er ikke så gode som Hall Of Fame, men de er stadig ret gode. Jeg kan ikke så godt lide jumbobøgerne både fordi det ikke er så gode historier der er i dem, og fordi de ikke er farvet og tegnet særlig godt. Kan også godt lide Temabøgerne.
Ja, de er bare gode!rap and i andeby skrev:Stemte på Hall of Fame pga. HOFDR-bøgerne - Don Rosa kronologisk er bare herligt! Og forordene er virkelig noget for sig! Der er så meget viden i det!
Ja - de er fantastiske!rap and i andeby skrev:Stemte på Hall of Fame pga. HOFDR-bøgerne - Don Rosa kronologisk er bare herligt! Og forordene er virkelig noget for sig! Der er så meget viden i det!