I må meget gerne skrive komentare, neden under. Også negative!
Clara
Mange tak!! I må meget gerne skrive hvis i har nogle ider om hvad der kan komme af nye på sidenct5000 skrev:Jeg synes det er en god side der hele tiden sker frem gang på.
Mange tak, skal du have, Ct5000. Som Clara skrev, skal I bare komme med ris & ros i dette forum. :-)ct5000 skrev:Jeg synes det er en god side der hele tiden sker frem gang på.
Andmeldelserne ligger jo som bekendt på vores 123hjemmeside - vi vil da overveje dit forslag. :-)ct5000 skrev:Jeg har en ide, hvad hvis i lavede anmelderserne af Jumbobøger, Anders And og co. og Anders And exstra i forskellige afdellinger, så ved man lidt mere hvor man læser fra.
Hej Lillestyggeulv,lillestyggeulv skrev:jeg synes siden er god, men jeg synes der er lidt for mange sider, jeg vil synes den blev bedre hvis alle spillene ikke var der. men i har gjort det godt på denne her side det må man sige.
og så har jeg en ide.
jeg har nemlig hørt at det tager lang tid at sidde og lave andmendelser af de nye udgivelser. så hvorfor ikke få brugerne af forummet til at sende deres andmendelse pr: E-mail til jer og så kopier i det fra mailen og ind på webstedet.
Ja, det er mig.Clara skrev:Jeg kan se der er, en der har stemt "min ynglings side"...
Ja det kan jeg se..Clara skrev:Nu har jeg også stemt, "min ynglins side"
Vi er i gang med det nu....ct5000 skrev:Jeg har en ide, hvad hvis i lavede anmelderserne af Jumbobøger, Anders And og co. og Anders And exstra i forskellige afdellinger, så ved man lidt mere hvor man læser fra.
Forum-reglerne har vi skam...! Læste du ikke det.. så må du godt nok have overset noget... har du ikke læst forum-reglerne, er det nok ikke en god idé, at begå dig herpå forummet. Log ud af din bruger, og tryk ''registrer'' oppe øverst, så skal du bare i gang med at læse! :)Tegneren skrev:Jeg synes der mangler en del, men i er på vej;) Også i kopiere nogle ting fra andeby, det er heller ikke så godt, men i skal jo starte et sted. så alt i alt: Forummene er gode, kopiere lidt fra andeby.dk, mangler en del(billeder fra bøger osv) og mangel er forum regler.......
NejClara skrev:Tegneren skrev:Jeg synes der mangler en del, men i er på vej;) Også i kopiere nogle ting fra andeby, det er heller ikke så godt, men i skal jo starte et sted. så alt i alt: Forummene er gode, kopiere lidt fra andeby.dk, mangler en del(billeder fra bøger osv) og mangel er forum regler.......
Nej, vi har ikke kopiret designet. Og ja der er nogle få billeder der er kopiret, men alt tekst har vi selv skrevet. :)Tegneren skrev:Freks. billeder af anders and (oppe i højre hjørne) og Anders and og co(højre hjørne) Plus i har kopieret designet af hjemmesiden på DDFR, ved dog ikke om i kunne vælge andre.....
Vi er begge to tretten år, og har ikke hjerne nok til, selv at udvikle billeder. ;-)Tegneren skrev:Freks. billeder af anders and (oppe i højre hjørne) og Anders and og co(højre hjørne) Plus i har kopieret designet af hjemmesiden på DDFR, ved dog ikke om i kunne vælge andre.....
Vi får snarest muligt forumreglerne ind i ''Vi informerer''.Tegneren skrev:Og til Jonas: Hvorfor har i ikke forum reglerne liggende, i stedet for man skal til og lave en ny bruger? Jeg ved ikke med jer, men jeg kan ikke huske alle reglerne.........