Jeg ved godt det er ved at være lidt for orginalt med hjemmesider om Anders And, men nu er jeg altså også igang med at lave en. Den bliver lavet på mono.net ligsom jeres, men indholdet bliver ikke det samme. Min hjemmeside kommer til at hedde Jumbobogen.dk for jeg syntes ligsom at der manglede en hjemmeside om Jumbobøger. På siden kommer der til at være nogle lister over Jumbobøger, Mammutbøger, Jumbo-temabøger, og Jumbo-jubilæumsbøger (ja, det er så ikke kun for Jumbobogen), hvor man kan se billeder og indholdsfortegnelse for hvert enkel bog. Derudover vil man også kunne finde nogle små facts om hver enkel bog. Der kommer selvfølgelig også til at være en masse andmeldelser af bøgerne. Derudover vil der også være potrætter, men kun af de figurer som primært optræder i Jumbobogen, fx Næbhøj, Albert, Vildmule. Jeg er ved at overveje om det skal hedde JUMBOpedia i stedet for. Hjemmesiden er godt igang, og jeg startede på den for 2 måneder siden, men da det der med at ligge billeder og indholdsfortegnelser ind tager rigtig lang tid, vil hjemmesiden nok først blive publiceret i starten af år 2010.
Håber i vil kigge på den til den tid.
Hilsen Anders
Håber i vil kigge på den til den tid.
Hilsen Anders