- Det er fantastisk.
Håber, jeg kan få overtalt mine forældre til at købe det til mig i dag.
Abonnement på Anders And - klik her
Skal I have det??
Jonas
Hmm.. det ved jeg snart ikke længere.Jonas skrev:Det er også noget af det bedste Egmont udgiver! :-)
Jonas
Jonas skrev:Ja okay, nu er X-Mickey stoppet, det er forfærdentligt. Og så de sindsyge opgaver. Dog forstår jeg ikke, Clara, at du er stoppet med at købe bladet. Hvem gider have et hul i sin samling?
Jonas
Hvis man har råd, er et abonnement faktisk en god inverstering, da man rent faktisk spare penge. (Hvis man da ellers køber det hver uge).rap and i andeby skrev:Jeg stemte "Måske", fordi jeg ikek umiddelbart skal have det, da jeg også har lidt lavvande i pengetanken, men gerne vilel have det, hvis jeg havde penge nok til at smide om mig med dem... Men i så tilfælde ville jeg nok ikek engang gøre det alligevel, da jeg er næsten ligeså grisk som onkel Joakim :)
Det har ikke noget med prisen at gøre, om der skal være en besparelse! - Hvis I spørger mig, brude der altid være en besparelse (så vidt muligt), når man forpligter sig, til fast at købe bogen/bladet.Jonas skrev:Nej, men Hall of fame-bøger er nok også en anelse dyrere end Anders And & Co. Tror du ikke? ......
Jeg er helt enig med dig, Clara, i, at hvis man bestiller abonnement, så SKAL man have en besparelse på over mindst 100kr!Clara skrev:Det har ikke noget med prisen at gøre, om der skal være en besparelse! - Hvis I spørger mig, brude der altid være en besparelse (så vidt muligt), når man forpligter sig, til fast at købe bogen/bladet.Jonas skrev:Nej, men Hall of fame-bøger er nok også en anelse dyrere end Anders And & Co. Tror du ikke? ......