Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+3
bach
hellevad
Jonas
7 deltagere

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91846
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af Jonas Tirs 9 Jun - 22:03

    Er i øjeblikket på DDF(R), da jeg faldt over et spændende indlæg, med en masse spændende links.
    Anders And må ikke fejre sit 75-års fødselsdag - hvorfor? Jo, de små børn, skal ikke vide, at Anders er lige så gammel som deres bedsteforældre.
    Læs mere i disse artikler:

    http://politiken.dk/kultur/article728508.ece

    http://epn.dk/medier/aviser/article1718876.ece

    http://www.bt.dk/article/20090604/underholdning/90604081/

    Anders And & Co. junior?
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11235
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af hellevad Ons 10 Jun - 14:54

    jeg har også læst artiklen med fødselsdag,da jeg fandt den i går(jeg søgte anders ands fødselsdag og så kom den).forfærdeligt at de ikke vil fejre fødselsdag,men god ide med ety blad for de små så kan de ældre vel købe det almindelige blad og så bliver det mere for store børn
    bach
    bach
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 41
    Point : 11050
    Brugeroprettelse : 25/04/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : danmark

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af bach Ons 10 Jun - 17:30

    han skal da have føseldag
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11310
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af Louiseagent007 Tors 11 Jun - 15:46

    - jamen, alle ved da´ også at Onkel Joakim ikke holder evigt, så derfor MÅ Anders And ha´ fødselsdag...
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11199
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af Louise Tors 11 Jun - 18:05

    Hvor dårligt. Hvorfor må børn ikke vide det? Jeg læste da i en historie, hvor han blev 60 år, at til sidst var der en, der sagde "Tillykke med de 60 år" og så synes Andersine, at han godt nok var blevet gammel, og så var hun ved at besvime i sidste rude. Hvorfor var der ikke noget galt i det?
    Men hvis de mener, at børn ikke skal vide, at han bliver så mange år, så kunne de da også bare lade vær med at skrive, hvor mange år han blev, men bare at skrive, at han har fødselsdag, og så selvfølgelig gøre noget ud af det.
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11310
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af Louiseagent007 Fre 12 Jun - 8:55

    - den har jeg også læst gablap :-), så syndes Andersine bare han er helt vildt gammel, men hun er også gammel selv.
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11235
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af hellevad Fre 12 Jun - 13:04

    jeg tror i mener da han fyldte 70 år
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11310
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af Louiseagent007 Fre 12 Jun - 14:44

    - nej det var alså 60 :-)
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91415
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af August Fre 12 Jun - 17:10

    Gablap skrev:Hvor dårligt. Hvorfor må børn ikke vide det? Jeg læste da i en historie, hvor han blev 60 år, at til sidst var der en, der sagde "Tillykke med de 60 år" og så synes Andersine, at han godt nok var blevet gammel, og så var hun ved at besvime i sidste rude. Hvorfor var der ikke noget galt i det?
    Men hvis de mener, at børn ikke skal vide, at han bliver så mange år, så kunne de da også bare lade vær med at skrive, hvor mange år han blev, men bare at skrive, at han har fødselsdag, og så selvfølgelig gøre noget ud af det.

    Louiseagent007 skrev:- den har jeg også læst gablap :-), så syndes Andersine bare han er helt vildt gammel, men hun er også gammel selv.

    hellevad skrev:jeg tror i mener da han fyldte 70 år

    i tænker nok på ''Fødselsdagsånden''. Den har jeg også læst.
    god historie. Skrevet og fortalt af Don Rosa.
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11235
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af hellevad Fre 12 Jun - 17:31

    jamen der fyldte han 70
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11235
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af hellevad Fre 12 Jun - 17:33

    hellevad skrev:jamen der fyldte han 70
    nå,undskyld.i historien fyldte han tres men historien var i bogen med hans 70 års fødselsdag.det forvirede mig
    Donaldist
    Donaldist
    Mini-anmelder
    Mini-anmelder


    Antal indlæg : 103
    Point : 11147
    Brugeroprettelse : 10/04/09

    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af Donaldist Fre 12 Jun - 18:03

    Aehm... i har lagt mærke til at det med de 60 år var en joke fra venner og families side, baseret på udbruddet fra museumslederen, der havde vendt udfylnignsblokkenblokken på hovedet, og så have han læst 09 under dato som 60 under år.

    Sponsoreret inhold


    Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum Empty Sv: Anders And må ikke fejre sit 75-års jubilæum

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tors 2 Maj - 22:11