Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+9
bach
Behnam
Tegneren
Donaldist
Louiseagent007
August
Jonas
ct5000
Clara
13 deltagere

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Afstemning

    Hvad kan de bedste lide og læse Anders And i?

    [ 3 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left20%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [20%] 
    [ 4 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left27%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [27%] 
    [ 6 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left40%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [40%] 
    [ 0 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left0%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left0%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left0%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left0%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left0%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left7%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [7%] 
    [ 1 ]
    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_left6%Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Bar_right [6%] 

    Totale stemmer: 15
    Poll closed
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91834
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Jonas Lør 9 Maj - 12:29

    bach skrev:jeg kan bedst lide jumbobøger
    Begrund venligst hvorfor. Det er ikke nok at skrive: ''jeg kan bedst lide jumbobøger''.


    Jonas
    bach
    bach
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 41
    Point : 11038
    Brugeroprettelse : 25/04/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af bach Lør 9 Maj - 12:31

    jumbobøger er gode fordi de har flest historier og de er vild god

    er det godt nok
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91834
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Jonas Lør 9 Maj - 12:32

    bach skrev:jumbobøger er gode fordi de har flest historier og de er vild god

    er det godt nok
    Egentlig ikke. Men det går nok.

    Jonas
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11223
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af hellevad Tirs 12 Maj - 13:17

    jeg stemmer på hall of fame men jeg læser aldrig forord da jeg bedst kan lide tegneserierne
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91287
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Clara Tirs 12 Maj - 13:56

    hellevad skrev:jeg stemmer på hall of fame men jeg læser aldrig forord da jeg bedst kan lide tegneserierne

    Læser du ikke forordet?

    Efter min mening er det forordene der gør Hall of Fame til noget specielt. Uden dem kunne man jo lige så godt læse et AA blad....
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11223
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af hellevad Tirs 12 Maj - 14:17

    det kan godt være men jeg kan ikke lide at der står så meget og derfor gør jeg det ikke men jeg kigger lidt på forordene men jeg gider ikke læse alt
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91834
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Jonas Tirs 12 Maj - 17:58

    hellevad skrev:det kan godt være men jeg kan ikke lide at der står så meget og derfor gør jeg det ikke men jeg kigger lidt på forordene men jeg gider ikke læse alt
    Jeg læser dem ALTID! :-)


    Jonas
    ct5000
    ct5000
    And
    And


    Antal indlæg : 113
    Point : 11114
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Aalborg

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af ct5000 Tirs 12 Maj - 19:03

    Jonas skrev:
    hellevad skrev:det kan godt være men jeg kan ikke lide at der står så meget og derfor gør jeg det ikke men jeg kigger lidt på forordene men jeg gider ikke læse alt
    Jeg læser dem ALTID! :-)


    Jonas
    Det tror jeg også jeg ville gøre hvis jeg havde nogle "Hall of Fame" bøger.


    Sidst rettet af ct5000 Tors 21 Maj - 19:25, rettet 1 gang
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 11002
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af majse Tors 21 Maj - 19:21

    Anders And & Co. ;-)
    Det synes jeg nok er det bedste! :-D

    Majse
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11187
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Louise Lør 6 Jun - 15:57

    Jeg stemte på Hall Of Fame bøgerne, pga. de gode historier og forordene. Jeg lagde ikke mærke til, at man godt kunne stemme på guldbøgerne. De er ikke så gode som Hall Of Fame, men de er stadig ret gode. Jeg kan ikke så godt lide jumbobøgerne både fordi det ikke er så gode historier der er i dem, og fordi de ikke er farvet og tegnet særlig godt. Kan også godt lide Temabøgerne.
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91287
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Clara Lør 6 Jun - 19:16

    Gablap skrev:Jeg stemte på Hall Of Fame bøgerne, pga. de gode historier og forordene. Jeg lagde ikke mærke til, at man godt kunne stemme på guldbøgerne. De er ikke så gode som Hall Of Fame, men de er stadig ret gode. Jeg kan ikke så godt lide jumbobøgerne både fordi det ikke er så gode historier der er i dem, og fordi de ikke er farvet og tegnet særlig godt. Kan også godt lide Temabøgerne.
    Jeg er enig i, at de er grimt tegnet (eller de fleste). Farvelægningen syntes jeg er helt fin, (eller det er den i hvert fald i dag.)
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11058
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af rap and i andeby Søn 7 Jun - 11:33

    Stemte på Hall of Fame pga. HOFDR-bøgerne - Don Rosa kronologisk er bare herligt! Og forordene er virkelig noget for sig! Der er så meget viden i det!
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11187
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Louise Man 8 Jun - 18:23

    rap and i andeby skrev:Stemte på Hall of Fame pga. HOFDR-bøgerne - Don Rosa kronologisk er bare herligt! Og forordene er virkelig noget for sig! Der er så meget viden i det!
    Ja, de er bare gode!
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91834
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Jonas Man 8 Jun - 19:02

    rap and i andeby skrev:Stemte på Hall of Fame pga. HOFDR-bøgerne - Don Rosa kronologisk er bare herligt! Og forordene er virkelig noget for sig! Der er så meget viden i det!
    Ja - de er fantastiske!
    Kan nu bedre lide Marco Rota-HOF'en.


    Jonas

    Sponsoreret inhold


    Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame - Page 2 Empty Sv: Jumbobøger, Anders And blade eller Hall of Fame

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 26 Apr - 22:06