Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+4
Louise
ct5000
Clara
Jonas
8 deltagere

    Nye ting på gaden i oktober og september!

    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91836
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af Jonas Søn 23 Aug - 15:14

    August skrev:Jeg skrev til Egmont; bladredaktion@andeby.dk, og spurgte om der kom to bøger af Den store sorte. Mailen så sådan ud:

    Hej August,
    Nej, der kommer kun én stor sort, og du må selv gætte dig til, hvilken det bliver.

    Mvh
    Martin Blemsted
    Bladredaktør.


    Mit gæt vil skyde, på det de siger på Andeby.dk, at det bliver Den store Hexia De Trick.

    Ufatteligt, at de laver en Hexia De Trick, og ikke Mickey.. det fatter jeg ikke helt.


    Jonas
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91405
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af August Søn 23 Aug - 15:35

    Penge tror jeg. Rettigheder til at udgive historierne tror jeg koster penge. Og så vil jeg regne med, at Den store sorte Mickey Mouse, koster flere penge.
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11189
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af Louise Søn 23 Aug - 15:50

    Jeg synes det er ærgerligt, det ikke er en stor sort med Mickey. Det ville jeg heller have haft end med Hexia de Trick. Jeg forstår bare ikke, hvorfor de overhovedet sagde noget andet end det rigtige.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91836
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af Jonas Søn 23 Aug - 16:03

    Jeg er ikke den store Mickey-fan. - jeg vil hellere have den Store Hexia De Trick!


    Jonas
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91289
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af Clara Man 24 Aug - 16:15

    Jeg er sådan set lige glad, hvilken person, der er emnet for årets bog.
    Men jeg syntes dog, at det ville underligt, hvis der kommer en Hexia de Trick uden, at der bliver lavet andet end den.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91836
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af Jonas Man 24 Aug - 16:18

    Clara skrev:Jeg er sådan set lige glad, hvilken person, der er emnet for årets bog.
    Men jeg syntes dog, at det ville underligt, hvis der kommer en Hexia de Trick uden, at der bliver lavet andet end den.

    Jeg vil vædde med, at der kommer lige så mange af De store sorte, som De store hvide. Men det varer nok et lille stykke tid, før de alle har været en tur på gaden. Men jeg synes stadig det er lidt spøjs, at de tager sådan en figur som Hexia, og laver den som bog nr. 2 i dén serie.



    Jonas
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11189
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af Louise Man 24 Aug - 20:49

    Jeg kan nu rigtig godt lide Mickey. Og så er det sådan lidt godt, at kunne sige "Jeg har Den Store Sorte Mickey Mouse og Den Store Sorte Anders And". Det er jo på en måde "hovedpersonerne", hvis man kan sige det. Der er jo fem universer i tegneserier nemlig andeuniverset, museuniverset, skovuniverset, Hiawatha og Vaksuniverset. Dem, der er mest populære er nok Mickey og Anders, så derfor er det sådan lidt dejligt at have lidt af begge dele.
    Og så ville jeg også heller læse lidt Mickey Mouse historier end Hexia de Trick - Eller det kommer selvfølgelig an på, hvem der har lavet historierne.
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91405
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af August Man 24 Aug - 20:57

    Jeg er som Clara sagde, sådan set ligeglad hvilken bog, det bliver - bare jeg vinder konkurrencen på Andeby.dk Wink
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11225
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af hellevad Fre 28 Aug - 15:28

    jeg syntes det er dumt med hexia de trick.eller nej,men tænk egmont eller hvem der nu laver den bog hellere vil lave en den store sorte hexia de trick end den store sorte mickey.der er allerede en stor hvis hexia de trick.havde glædet mig til lidt mickey mouse!

    Sponsoreret inhold


    Nye ting på gaden i oktober og september! - Page 2 Empty Sv: Nye ting på gaden i oktober og september!

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Lør 27 Apr - 4:03