...men ja, læser i/ jeres far eller andre, andet end Disney?
Hilsen Thrine/Louiseagent007
Sidst rettet af Jonas Lør 25 Apr - 18:11, rettet 1 gang (Reason for editing : Køb eller salg hører ikke til i en flyttet tråd. Jonas)
Hej Thrine,Louiseagent007 skrev:... ja alså Clara sagde at vi skulle forsætte i en ny tråd, og eftersom de ikke havde lavet en, så laver jeg da´ bare en. Dog ved jeg ikke om jeg kan flytte tråden... det er vel også kun dem der kan det..
Hvilke forfatter kan du bedst lide?ct5000 skrev:Hvis jeg læser andre tegne serier, så er det Lucky Luke. Jeg kan også godt lide "Fatasy" bøger, da de er meget spændene.
Donaldist skrev:Jeg er begejstret for mange ikke-disney-serier: Henrik og Hagbart; Spillebøgerne; Lucky Luke (Kun når det er Goscinny); Iznogood (Kun når det er Goscinny); Mads, Mette og Sjoko; Tintin; Familien Gnuff; Splint & Co. (Kun når det er Franqiun); Prins Valliant (Kun når det er Hal Foster); Vakse Viggo; Blake og Mortimer; Jomsvikingerne; Smølferne; Asterix (Kun når det er Goscinny); Radiserne; Steen og Stoffer; Valhalla. Noget andet godt i kan anbefale mig? Jeg vil i hvert fald snart give mig i kast med Fantomet.
Der er en del. Som R. K. Rowling, C. S. Lewis og J. J. R. Tolkien. Det er nok mine ynglings men jeg kan godt lide andre som Philip Kerr.Behnam skrev:Hvilke forfatter kan du bedst lide?ct5000 skrev:Hvis jeg læser andre tegne serier, så er det Lucky Luke. Jeg kan også godt lide "Fatasy" bøger, da de er meget spændene.
Men hvor kom han ind i historien?Behnam skrev:Ja, han er Heros onkel.
Jonas skrev:Hej Thrine,Louiseagent007 skrev:... ja alså Clara sagde at vi skulle forsætte i en ny tråd, og eftersom de ikke havde lavet en, så laver jeg da´ bare en. Dog ved jeg ikke om jeg kan flytte tråden... det er vel også kun dem der kan det..
Min far og jeg læser ALTID Anders And ved aftensmadsbordet, hvis vi er alene hjemme. For ellers vil min far ikke. Desværre. Han elsker ellers at læse Anders And. :0)
Jeg har slettet dit salg/køb, eller hvad man kalder det, af disse omtalte ''Fantom-blade'' da de ikke hører til i denne flyttet tråd.
Jonas