Min er steen og stoffer...
+5
Louiseagent007
soer5523
Jonas
Clara
Donaldist
9 deltagere
Favorit ikke-disney tegneserie
Afstemning
Hvilken ikke disney-tegneserie er bedst?
- [ 1 ]
- [6%]
- [ 3 ]
- [18%]
- [ 1 ]
- [6%]
- [ 2 ]
- [12%]
- [ 2 ]
- [12%]
- [ 1 ]
- [6%]
- [ 2 ]
- [12%]
- [ 0 ]
- [0%]
- [ 3 ]
- [18%]
- [ 2 ]
- [12%]
Totale stemmer: 17
Donaldist- Mini-anmelder
- Antal indlæg : 103
Point : 11557
Brugeroprettelse : 10/04/09
- Indlæg nr. 1
Favorit ikke-disney tegneserie
Hej. Hvad er jeres Favorit ikke-disney tegneserie
Clara- Hjemmeside-ejer
- Antal indlæg : 453
Point : 91709
Brugeroprettelse : 07/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Denmark
- Indlæg nr. 2
Sv: Favorit ikke-disney tegneserie
Selvom jeg engang i mellem læser Tintin, valgte jeg "Kan ikke lide andet end Disney", da jeg stort set kun læser det.
Jonas- Donaldist af 1. grad
- Antal indlæg : 872
Point : 92256
Alder : 28
Geografisk sted : Danmark
- Indlæg nr. 3
Kan såmænd ikke lide andet end Disney. (-:
Jonas
Jonas
soer5523- And
- Antal indlæg : 104
Point : 11551
Brugeroprettelse : 08/04/09
- Indlæg nr. 4
Come'one man, Lucky Luke er bedre en Disney
Der er for det første mer humor i Lucky Luke, for det andet er der meget længere historier, og for det trejde det Morris der er tegneren, og han er bedre en diverse middelmådige tegnere der findes i AA og co. Og lad nu vær at blive vrede, det er bare min mening.
Der er for det første mer humor i Lucky Luke, for det andet er der meget længere historier, og for det trejde det Morris der er tegneren, og han er bedre en diverse middelmådige tegnere der findes i AA og co. Og lad nu vær at blive vrede, det er bare min mening.
Louiseagent007- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 260
Point : 11720
Alder : 26
Geografisk sted : - Sjælland.
- Indlæg nr. 5
....Garfield!!
Donaldist- Mini-anmelder
- Indlæg nr. 6
Garfield er det værste gentagende pjank der findes. I starten var den god men efter et par år var den en af de værste selvgentagende §!"#¤%&/()=?`.Louiseagent007 skrev:....Garfield!!
Tegneren- Blad-læser
- Antal indlæg : 30
Point : 11448
Brugeroprettelse : 11/04/09
- Indlæg nr. 8
Stemte på Tintin. Har faktisk et par blade er Lucky Luke 53 54, men ikke i særlig god stand i ryggen, men ellers er den fin. Har også Tintin, hvis i er intresseret.
August- Ande-geni
- Antal indlæg : 370
Point : 91825
Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.
- Indlæg nr. 9
splint & co..
og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
og for det femte er lucky luke ikke spor humorististisk(-:
og for det femte. anders and hstorier er ikke lange men meget bedre end lucky luke historier.
soer5523 skrev:Come'one man, Lucky Luke er bedre en Disney
og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
og for det femte. anders and hstorier er ikke lange men meget bedre end lucky luke historier.
Donaldist- Mini-anmelder
- Indlæg nr. 10
Omend der findes langt flere insekter end fugle gør det abselut ikke fugle mere uinteressante.lillestyggeulv skrev:og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
Det kan være at du ikke har læst Goscinnys Lucky Luke, men kun Lucky Luke af andre forfattere. Goscinny er den næststørste tegneserie-humorist lige efter Barks.og for det femte er lucky luke ikke spor humorististisk(-:
De bedste AA-historier er bedre end de bedste Lucky Luke-historier, ja. Men de værste AA-historier har store vanskeligheder med at overgå de værste Lucky Luke-historier.og for det femte. anders and hstorier er ikke lange men meget bedre end lucky luke historier.
soer5523- And
- Indlæg nr. 11
lillestyggeulv skrev:splint & co..soer5523 skrev:Come'one man, Lucky Luke er bedre en Disney
Kvalitet frem for Kvanitet!! det handler ikke om hvor meget der er lavet af hver ting!!
Foresten lige et spørgsmål til din underlige humoristiske sans, har du læst asterix, og i såfald kan du lide dem? for det er den samme som har skrevet asterix som Lucky LUKE!!
Nemlig Goscinny som donaldist sagde!!
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 12
Hmm, der er jeg ikke helt enig. En af de ting der gør Anders And til noget der er værd og læse, er netop at der så mange historier. Der bliver hele tiden lavet nye, så man aldrig løber tør....Donaldist skrev:Omend der findes langt flere insekter end fugle gør det abselut ikke fugle mere uinteressante....lillestyggeulv skrev:og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
- Indlæg nr. 13
... angående det der med Garfield.... ja det begynder at stinke, men jeg kan godt li´ at læse det når jeg bare skal ha´ tomme jokes i hovedet.... de er nemlig ikke sjove men godt lavet - f.eks hvis Harald kigger rundt om hjørnet på huset og vil gi´ Garfield en vasker og man så ser Garfield på taget med en kæmpe snebold... det er godt lavet - og gir en nogle gode snebolds kamp trix... (det minder mig om jeg har gemt 3 snebolde/isbolde i fryseren).... men ja der er overhoved ikke historie i Garfield...
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 14
Når du skal svere på et andet indlæg kan du bare trykke på Quote, så besvare du med et citat fra indlæget..Louiseagent007 skrev:... angående det der med Garfield.... ja det begynder at stinke, men jeg kan godt li´ at læse det når jeg bare skal ha´ tomme jokes i hovedet.... de er nemlig ikke sjove men godt lavet - f.eks hvis Harald kigger rundt om hjørnet på huset og vil gi´ Garfield en vasker og man så ser Garfield på taget med en kæmpe snebold... det er godt lavet - og gir en nogle gode snebolds kamp trix... (det minder mig om jeg har gemt 3 snebolde/isbolde i fryseren).... men ja der er overhoved ikke historie i Garfield...
Det er meget nemere
- Indlæg nr. 15
..., tak jeg undrede mig over hvordan man gjorde det... jeg er ikke van til sådan nogle forum her...
soer5523- And
- Indlæg nr. 16
Clara skrev:Hmm, der er jeg ikke helt enig. En af de ting der gør Anders And til noget der er værd og læse, er netop at der så mange historier. Der bliver hele tiden lavet nye, så man aldrig løber tør....Donaldist skrev:Omend der findes langt flere insekter end fugle gør det abselut ikke fugle mere uinteressante....lillestyggeulv skrev:og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
Ja, men de bliver allesammen lavede af middelmådige kedlige tegnere!!
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 17
soer5523 skrev:Clara skrev:Hmm, der er jeg ikke helt enig. En af de ting der gør Anders And til noget der er værd og læse, er netop at der så mange historier. Der bliver hele tiden lavet nye, så man aldrig løber tør....Donaldist skrev:Omend der findes langt flere insekter end fugle gør det abselut ikke fugle mere uinteressante....lillestyggeulv skrev:og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
Nej langt fra alle... Ja der er mange der tegner dårligt, men der er lige så mange gode.....
soer5523- And
- Indlæg nr. 18
Clara skrev:soer5523 skrev:Clara skrev:Hmm, der er jeg ikke helt enig. En af de ting der gør Anders And til noget der er værd og læse, er netop at der så mange historier. Der bliver hele tiden lavet nye, så man aldrig løber tør....Donaldist skrev:Omend der findes langt flere insekter end fugle gør det abselut ikke fugle mere uinteressante....lillestyggeulv skrev:og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
Nej langt fra alle... Ja der er mange der tegner dårligt, men der er lige så mange gode.....
Nævn 10, der kommer op på Morris i at tegne.
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 19
soer5523 skrev:Clara skrev:soer5523 skrev:Clara skrev:Hmm, der er jeg ikke helt enig. En af de ting der gør Anders And til noget der er værd og læse, er netop at der så mange historier. Der bliver hele tiden lavet nye, så man aldrig løber tør....Donaldist skrev:Omend der findes langt flere insekter end fugle gør det abselut ikke fugle mere uinteressante....lillestyggeulv skrev:og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
Jeg læser aldrig Lucky Luck, så jeg ved ikke hvordan han tegner.
Jeg siger bare at det ikke er alle Anders And tegnere der er så dårlige.
August- Ande-geni
- Antal indlæg : 370
Point : 91825
Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.
- Indlæg nr. 20
jeg vil nævne 10, men skal li' tygge på det..
- Indlæg nr. 21
... jeg syndes nu at lucky luke er pæænt kedeligt... alså som tegnefilm er de ok... (det syndes jeg næsten med alle tegenfilm)... men JEG SYNDES at de er kedelige at læse...
- læg mærke til at jeg skrive jeg syndes... der er jo mange som syndes det er intressant at læse...
- læg mærke til at jeg skrive jeg syndes... der er jo mange som syndes det er intressant at læse...
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 22
Ja man kan jo kun komme med sin egen mening!Louiseagent007 skrev:... jeg syndes nu at lucky luke er pæænt kedeligt... alså som tegnefilm er de ok... (det syndes jeg næsten med alle tegenfilm)... men JEG SYNDES at de er kedelige at læse...
- Indlæg nr. 23
Clara skrev:Ja man kan jo kun komme med sin egen mening!Louiseagent007 skrev:... jeg syndes nu at lucky luke er pæænt kedeligt... alså som tegnefilm er de ok... (det syndes jeg næsten med alle tegenfilm)... men JEG SYNDES at de er kedelige at læse...
- netop.. derfor skrev jeg det lige, så folk ikke tænkte at jeg dømmer det som alle folk syndes....
- selvom det kan jeg jo ikke... hvilket jeg heller aldrig har gjort... men alså bare for en
sikkerheds skyld...
Donaldist- Mini-anmelder
- Indlæg nr. 24
Barks, Rosa, Uderzo, Gottfredson, Foster. Ellers er der ikke nogen. Men Goscinny er kun overgået af Barks, Rosa, Watterson og Peyo.soer5523 skrev:Clara skrev:soer5523 skrev:Clara skrev:Hmm, der er jeg ikke helt enig. En af de ting der gør Anders And til noget der er værd og læse, er netop at der så mange historier. Der bliver hele tiden lavet nye, så man aldrig løber tør....Donaldist skrev:Omend der findes langt flere insekter end fugle gør det abselut ikke fugle mere uinteressante....lillestyggeulv skrev:og for det fjerde, der findes 10000.000.000.000.000.. (så mange at der ikke er tal på det) flere disney-historier.
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 25
Hmm, det er vel meget et spørgsmål om stil....