Fordi han kan sælge dem fo skyhøje priser til fantomet-fans, hvorefter han bruger pengene på AAJonas skrev:Og det er du ked af.. fordi?Tegneren skrev:Min far læste også fantomet, men har ikke flere blade tilbage;(
Jonas
+10
majse
hellevad
Donaldist
soer5523
Louiseagent007
Tegneren
August
Clara
ct5000
Jonas
14 deltagere
Min samling
Afstemning
Har Jonas end god samling?
- [ 11 ]
- [46%]
- [ 0 ]
- [0%]
- [ 7 ]
- [29%]
- [ 1 ]
- [4%]
- [ 3 ]
- [13%]
- [ 2 ]
- [8%]
Totale stemmer: 24
Donaldist- Mini-anmelder
- Antal indlæg : 103
Point : 11557
Brugeroprettelse : 10/04/09
- Indlæg nr. 51
Sv: Min samling
soer5523- And
- Antal indlæg : 104
Point : 11551
Brugeroprettelse : 08/04/09
- Indlæg nr. 52
Fantomet er da godt!!
Clara- Hjemmeside-ejer
- Antal indlæg : 453
Point : 91709
Brugeroprettelse : 07/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Denmark
- Indlæg nr. 53
Denne debat er kørt helt af spor!! I bedes fortsætte den i en ny tråd!
Tegneren- Blad-læser
- Antal indlæg : 30
Point : 11448
Brugeroprettelse : 11/04/09
- Indlæg nr. 54
Nej, men har bladene ikke nogen værdi?Jonas skrev:Og det er du ked af.. fordi?Tegneren skrev:Min far læste også fantomet, men har ikke flere blade tilbage;(
Jonas
Jonas- Donaldist af 1. grad
- Antal indlæg : 872
Point : 92256
Alder : 28
Geografisk sted : Danmark
- Indlæg nr. 55
Det ved jeg ikke.
Jonas
Jonas
hellevad- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 254
Point : 11645
Brugeroprettelse : 09/05/09
Alder : 27
Geografisk sted : sønderjylland,danmark
- Indlæg nr. 56
god amling,men jeg har samlet i flere år hvis du kun har i 3 år
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 57
hellevad skrev:god amling,men jeg har samlet i flere år hvis du kun har i 3 år
Det kommer jo også an på hvornår man regner fra man begyndte og samle.
Hvis man tæller fra da jeg første gang læste et Anders And blad har jeg læst i 9 år.
Hvis vi tæller fra mit første abonnement så er det 7 år.
Hvis vi tæller fra da jeg rigtigt begyndte og læse så er det vel 3-4 år siden...
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 58
altså,jeg er overrasket ovet at han kun har samlet i 3 år for jeg havde troet han havde samlet i mange årClara skrev:hellevad skrev:god amling,men jeg har samlet i flere år hvis du kun har i 3 år
Hvis man tæller fra da jeg første gang læste et Anders And blad har jeg læst i 9 år.
Hvis vi tæller fra da jeg rigtigt begyndte og læse så er det vel 3-4 år siden...
Louiseagent007- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 260
Point : 11720
Brugeroprettelse : 10/04/09
Alder : 26
Geografisk sted : - Sjælland.
- Indlæg nr. 59
hellevad skrev:altså,jeg er overrasket ovet at han kun har samlet i 3 år for jeg havde troet han havde samlet i mange årClara skrev:hellevad skrev:god amling,men jeg har samlet i flere år hvis du kun har i 3 år
hmmmm, tjaaa så er det vel ret godt gået :-) så har han jo bare skaffet helt vildt meget
AA dimser.
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 60
tja....måske har jeg flere anders and blade da jeg har samlet i mange år og køber masnge på loppemarkeder og genbrugsbutikker
majse- Andefan
- Antal indlæg : 80
Point : 11424
Brugeroprettelse : 21/05/09
Geografisk sted : Fyn
- Indlæg nr. 61
Som jeg havde forventet! Rigtig flot. ;-)
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 62
hellevad skrev:tja....måske har jeg flere anders and blade da jeg har samlet i mange år og køber masnge på loppemarkeder og genbrugsbutikker
Kan du ikke prøve og tælle dem? Indsæt gerne billeder, og årstal så vi nogenlunde kan får en idé om, hvor stor din samling er!
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 63
jeg har prøvet at tælle dem men måtte opgive,men jeg kan prøve at tage billeder
minireese- Antal indlæg : 7
Point : 11303
Brugeroprettelse : 07/06/09
- Indlæg nr. 64
hey du har mange flere end mig har kun derved 200
- Indlæg nr. 65
Du kan se min - lige nu - fuldendte samling under Lillestyggeulvs indlæg under samme forum. :0)minireese skrev:hey du har mange flere end mig har kun derved 200
Jonas
Louise- Anmelder
- Antal indlæg : 255
Point : 11609
Brugeroprettelse : 05/06/09
- Indlæg nr. 66
Super flot samling ;-) Du skulle bare se min så dårlig den er...Min storebror er 16, og startede på at samle på dem, da han var 5 år, men han interesserer sig ikke rigtig for Anders And mere, så det er mest mig, der læser dem. Jeg startede med at samle Anders And i slutningen af 2007 - Da jeg var ni :-) Men Anders And bladene står stadig i hans navn, så det er ikke mine. Jeg kan prøve at sætte min lille bitte samling herind på et tispunkt :-)
- Indlæg nr. 67
Ja - gør endelig det!Gablap skrev:Super flot samling ;-) Du skulle bare se min så dårlig den er...Min storebror er 16, og startede på at samle på dem, da han var 5 år, men han interesserer sig ikke rigtig for Anders And mere, så det er mest mig, der læser dem. Jeg startede med at samle Anders And i slutningen af 2007 - Da jeg var ni :-) Men Anders And bladene står stadig i hans navn, så det er ikke mine. Jeg kan prøve at sætte min lille bitte samling herind på et tispunkt :-)
Louise- Anmelder
- Indlæg nr. 68
Jonas skrev:Ja - gør endelig det!Gablap skrev:Super flot samling ;-) Du skulle bare se min så dårlig den er...Min storebror er 16, og startede på at samle på dem, da han var 5 år, men han interesserer sig ikke rigtig for Anders And mere, så det er mest mig, der læser dem. Jeg startede med at samle Anders And i slutningen af 2007 - Da jeg var ni :-) Men Anders And bladene står stadig i hans navn, så det er ikke mine. Jeg kan prøve at sætte min lille bitte samling herind på et tispunkt :-)
Okay :-) Gør det snart.
- Indlæg nr. 69
Det vil vi glæde os til! :0)Gablap skrev:Jonas skrev:Ja - gør endelig det!Gablap skrev:Super flot samling ;-) Du skulle bare se min så dårlig den er...Min storebror er 16, og startede på at samle på dem, da han var 5 år, men han interesserer sig ikke rigtig for Anders And mere, så det er mest mig, der læser dem. Jeg startede med at samle Anders And i slutningen af 2007 - Da jeg var ni :-) Men Anders And bladene står stadig i hans navn, så det er ikke mine. Jeg kan prøve at sætte min lille bitte samling herind på et tispunkt :-)
- Indlæg nr. 70
Mine mammut- og temabøger, samt ekstraudgivelser er kommet til at stå på en lidt anderledes måde!
https://2img.net/r/ihimizer/img37/5247/billede049.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img37/5247/billede049.jpg
August- Ande-geni
- Antal indlæg : 370
Point : 91825
Brugeroprettelse : 08/04/09
Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.
- Indlæg nr. 71
Jonas skrev:Det vil vi glæde os til! :0)Gablap skrev:Jonas skrev:Ja - gør endelig det!Gablap skrev:Super flot samling ;-) Du skulle bare se min så dårlig den er...Min storebror er 16, og startede på at samle på dem, da han var 5 år, men han interesserer sig ikke rigtig for Anders And mere, så det er mest mig, der læser dem. Jeg startede med at samle Anders And i slutningen af 2007 - Da jeg var ni :-) Men Anders And bladene står stadig i hans navn, så det er ikke mine. Jeg kan prøve at sætte min lille bitte samling herind på et tispunkt :-)
vi sveder af spænding vi glæder os!
Louise- Anmelder
- Indlæg nr. 72
Har været i gang med at sætte de billeder ind i evigheder...Det tager godt nok lang tid! :-)August skrev:Jonas skrev:Det vil vi glæde os til! :0)Gablap skrev:Jonas skrev:Ja - gør endelig det!Gablap skrev:Super flot samling ;-) Du skulle bare se min så dårlig den er...Min storebror er 16, og startede på at samle på dem, da han var 5 år, men han interesserer sig ikke rigtig for Anders And mere, så det er mest mig, der læser dem. Jeg startede med at samle Anders And i slutningen af 2007 - Da jeg var ni :-) Men Anders And bladene står stadig i hans navn, så det er ikke mine. Jeg kan prøve at sætte min lille bitte samling herind på et tispunkt :-)
vi sveder af spænding vi glæder os!
- Indlæg nr. 73
Er der da nogle problemer?
Jonas
Jonas
Louise- Anmelder
- Indlæg nr. 74
Næ, egentlig ikke. Det der tager lang tid er at uploade...Jonas skrev:Er der da nogle problemer?
Jonas
- Indlæg nr. 75