+10
majse
hellevad
Donaldist
soer5523
Louiseagent007
Tegneren
August
Clara
ct5000
Jonas
14 deltagere
Min samling
Afstemning
Har Jonas end god samling?
- [ 11 ]
- [46%]
- [ 0 ]
- [0%]
- [ 7 ]
- [29%]
- [ 1 ]
- [4%]
- [ 3 ]
- [13%]
- [ 2 ]
- [8%]
Totale stemmer: 24
August- Ande-geni
- Antal indlæg : 370
Point : 91825
Brugeroprettelse : 08/04/09
Alder : 26
Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.
- Indlæg nr. 26
Sv: Min samling
så køber jeg da bare den selv.(-:
Clara- Hjemmeside-ejer
- Antal indlæg : 453
Point : 91709
Brugeroprettelse : 07/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Denmark
- Indlæg nr. 27
Puha, ja det er ikke så godt. Heldigvis skal jeg snart begynde og gå med aviser så, får jeg (forhåbentlig) råd.Jonas skrev:Ja dét er skønt!lillestyggeulv skrev:men det er dejligt at min far også er interreseret i tegneserier og altid køber den nye jumbobog til mig.
Det værste er dog, når der udkommer både en Mammutbog og en alm. Jumbobog. For så bliver det ca. 112,- og det har man altså ikke altid råd til på en hverdag.
Jonas
Min far læste også Anders And da han var lille, men uheldigvis er der ingen blade tilbage
Tegneren- Blad-læser
- Antal indlæg : 30
Point : 11448
Brugeroprettelse : 11/04/09
- Indlæg nr. 28
Jonas ville gerne se dine blade hvor gamle de er, så man kan vurdere din samling;) hvis nu du kun har blade fra 1990 og op, er den jo ikke lig så god som 1949 og op til 1970;)
Jonas- Donaldist af 1. grad
- Antal indlæg : 872
Point : 92256
Alder : 28
Geografisk sted : Danmark
- Indlæg nr. 29
Hvis jeg skal have en til at vurdere min samling, skal det i hvert fald ikke være et 12-årigt barn. ;-)Tegneren skrev:Jonas ville gerne se dine blade hvor gamle de er, så man kan vurdere din samling;) hvis nu du kun har blade fra 1990 og op, er den jo ikke lig så god som 1949 og op til 1970;)
Jonas
- Indlæg nr. 30
Min mor læste dem os ... men der er heller ingen blade tilbage.Clara skrev:Puha, ja det er ikke så godt. Heldigvis skal jeg snart begynde og gå med aviser så, får jeg (forhåbentlig) råd.Jonas skrev:Ja dét er skønt!lillestyggeulv skrev:men det er dejligt at min far også er interreseret i tegneserier og altid køber den nye jumbobog til mig.
Det værste er dog, når der udkommer både en Mammutbog og en alm. Jumbobog. For så bliver det ca. 112,- og det har man altså ikke altid råd til på en hverdag.
Jonas
Min far læste også Anders And da han var lille, men uheldigvis er der ingen blade tilbage
Louiseagent007- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 260
Point : 11720
Brugeroprettelse : 10/04/09
Geografisk sted : - Sjælland.
- Indlæg nr. 31
... min far og onkel læste dem også... og de er hjemme hos min farfar i hans garage.... jeg skal muligvis over og hente dem i morgen!
Tegneren- Blad-læser
- Indlæg nr. 32
Det var ikke det jeg mente, men og vurdere din samling i forhold til "min". Jeg kan jo ikke sige din samling er god, hvis jeg ikke ved hvilke blade det er vel? Og bare fordi man er et tolv årigt barn, kan man stadig væk vurdere ting!Jonas skrev:Hvis jeg skal have en til at vurdere min samling, skal det i hvert fald ikke være et 12-årigt barn. ;-)Tegneren skrev:Jonas ville gerne se dine blade hvor gamle de er, så man kan vurdere din samling;) hvis nu du kun har blade fra 1990 og op, er den jo ikke lig så god som 1949 og op til 1970;)
Jonas
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 33
Tegneren skrev:Det var ikke det jeg mente, men og vurdere din samling i forhold til "min". Jeg kan jo ikke sige din samling er god, hvis jeg ikke ved hvilke blade det er vel? Og bare fordi man er et tolv årigt barn, kan man sgu stadig væk vurdere ting!Jonas skrev:Hvis jeg skal have en til at vurdere min samling, skal det i hvert fald ikke være et 12-årigt barn. ;-)Tegneren skrev:Jonas ville gerne se dine blade hvor gamle de er, så man kan vurdere din samling;) hvis nu du kun har blade fra 1990 og op, er den jo ikke lig så god som 1949 og op til 1970;)
Jonas
Jonas hvis du ikke vil have din saming vurderet af børn på 12 år, er det nok en dum ide og ligge den her ind, da de fleste herinde ikke er meget ældre
- Indlæg nr. 34
Rolig Magnus! Hvis jeg skal have andmeldt min samling, skal det være af en der har mindst 20 års erfaring med det!
Desuden, Clara, så har jeg ikke lagt min samling herind, for, at den skal vurderes. Men sådan, at I andre kan se den. :-)
Jonas
Desuden, Clara, så har jeg ikke lagt min samling herind, for, at den skal vurderes. Men sådan, at I andre kan se den. :-)
Jonas
soer5523- And
- Antal indlæg : 104
Point : 11551
- Indlæg nr. 35
Den er da flot nok :)
- Indlæg nr. 36
.....tja Jonas mener nok at han vil ha´ "pro" vurdering af sin samling - alså for at det er noget han virkelig tar til sig... sådan forstod jeg det... er det korrekt forstået??
- Indlæg nr. 37
Ja sådan noget i den stil. ;-)Louiseagent007 skrev:.....tja Jonas mener nok at han vil ha´ "pro" vurdering af sin samling - alså for at det er noget han virkelig tar til sig... sådan forstod jeg det... er det korrekt forstået??
Jonas
Gæst- Gæst
- Indlæg nr. 38
har du så den temabog det hedder onkel jorkim sådan bliver du rig
det har jeg nemlig
det har jeg nemlig
- Indlæg nr. 39
Ja, den har jeg også. :-)Rup skrev:har du så den temabog det hedder onkel jorkim sådan bliver du rig
det har jeg nemlig
En rigtig god bog!
Jonas
- Indlæg nr. 40
- det jo bare super at jeg forstod det...Jonas skrev:Ja sådan noget i den stil. ;-)Louiseagent007 skrev:.....tja Jonas mener nok at han vil ha´ "pro" vurdering af sin samling - alså for at det er noget han virkelig tar til sig... sådan forstod jeg det... er det korrekt forstået??
Jonas
August- Ande-geni
- Antal indlæg : 370
Point : 91825
Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.
- Indlæg nr. 41
Jonas skrev:Ja, den har jeg også. :-)Rup skrev:har du så den temabog det hedder onkel jorkim sådan bliver du rig
det har jeg nemlig
En rigtig god bog!
Jonas
super god bog, har den også..
- Indlæg nr. 42
Ja - jeg blev færdig med den for længst.. :)lillestyggeulv skrev:Jonas skrev:Ja, den har jeg også. :-)Rup skrev:har du så den temabog det hedder onkel jorkim sådan bliver du rig
det har jeg nemlig
En rigtig god bog!
Jonas
super god bog, har den også..
Jeg blev helt bidt af den! :)
Jonas
- Indlæg nr. 43
...angående med at man har fået gamle Anders And blade fra sin far (eller andre), jeg fik nogle Anders And blade af min farfar, men det var kun 4 stk... (okey dog 4 jumbobøger og ca. 3 stk. lomme-musen og ca. 3 stk. lomme-anden bøger), men resten var fantomet (eller hvad det hedder), og alle mulige andre tegneserier!
- men tilgengæld fik jeg en Anders And frimærke samling! den er rigtig sej.
- men tilgengæld fik jeg en Anders And frimærke samling! den er rigtig sej.
soer5523- And
- Indlæg nr. 44
Hvilke blade var det du fik, både AA og det andet..
Var der noget Lucky Luke?
Var der noget Lucky Luke?
- Indlæg nr. 45
- nej desværre... det læste han ikke... der var nogle basserne blade, AA blade, Fantomet, et eller andet agent dims - og ikke mere... men det der fantomet og agent dims det kan jeg ikke li´ at læse... der er sådan nogle pæne tegninger (der ligner mennesker rigtig meget), men det gør dem også kedelige... syndes jeg..
Tegneren- Blad-læser
- Indlæg nr. 46
Min far læste også fantomet, men har ikke flere blade tilbage;(
- Indlæg nr. 47
Og det er du ked af.. fordi?Tegneren skrev:Min far læste også fantomet, men har ikke flere blade tilbage;(
Jonas
- Indlæg nr. 48
´Jonas skrev:Og det er du ked af.. fordi?Tegneren skrev:Min far læste også fantomet, men har ikke flere blade tilbage;(
Jonas
- ja hvorfor? :O er du stor fan af fantomet? (det er jeg overhoved ikke, syndes det er rigtigt
kedeligt, alså og de der tegninger kan jeg ikke li´. Ikke fordi de er grimme, men de ligner simpelthen
alt for meget)
soer5523- And
- Indlæg nr. 49
Har du ingen blade?
Clara- Hjemmeside-ejer
- Indlæg nr. 50
soer5523 skrev:Har du ingen blade?
Denne tråd er vidst ved og bevæge sig mere over i et,læser du andet end Disney, emne.....