+9
Donaldist
Louiseagent007
soer5523
rap and i andeby
hellevad
Jonas
August
Clara
Behnam
13 deltagere
Favorit musik
Donaldist- Mini-anmelder
- Antal indlæg : 103
Point : 11557
Brugeroprettelse : 10/04/09
- Indlæg nr. 26
Sv: Favorit musik
Jeg kan bedst lide gode gamle danske 80'er/70'er sange. Mine Favoritter er Gnags, Tv-2, Dodo And The Dodos, Sneakers, Shu-Bi-Dua, One Two, Poul Krebs, Ray Dee Ohh og Gasolin'.
hellevad- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 254
Point : 11645
Brugeroprettelse : 09/05/09
Alder : 27
Geografisk sted : sønderjylland,danmark
- Indlæg nr. 27
ja,jeg er enig med dig donaldist.de gamle ddanske er gode.kan også rigtig godt lide shubidua og kim larsen(ved godt du skrev gasolin).men mange af dem du skrev er også gode
soer5523- And
- Antal indlæg : 104
Point : 11551
Brugeroprettelse : 08/04/09
- Indlæg nr. 28
Hvad med den her : https://www.youtube.com/watch?v=km4wBCrFl1E
Thats what i call music :)
Og dette : https://www.youtube.com/watch?v=p6LvsqDmDIY
Thats what i call music :)
Og dette : https://www.youtube.com/watch?v=p6LvsqDmDIY
Jonas- Donaldist af 1. grad
- Antal indlæg : 872
Point : 92256
Brugeroprettelse : 07/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Danmark
- Indlæg nr. 29
Soer, vær venlig at skrive hvilken musik, du kan lide i ét indlæg.
Jonas
Rettet
Jonas
Rettet
Sidst rettet af Behnam Tors 11 Jun - 20:06, rettet i alt 2 gange
soer5523- And
- Indlæg nr. 30
Jonas skrev:Soer, vær venlig at skrive hvilken musik, du kan lide i ét indlæg.
Jonas
Det er da bare lidt a hvad jeg synes om, + kig i de tideligere indlæg. Der har jeg skrevet hvilket musik det er :
- Indlæg nr. 31
Det er helt i orden, at du godt kan lide musik. Men skal jeg ikke slette alle de forhenværende indlæg, så du kan oprette et nyt svar, som du så kan redigere i, hver gang du finder noget nyt?soer5523 skrev:Jonas skrev:Soer, vær venlig at skrive hvilken musik, du kan lide i ét indlæg.
Jonas
Det er da bare lidt a hvad jeg synes om, + kig i de tideligere indlæg. Der har jeg skrevet hvilket musik det er :
Jonas
ct5000- And
- Antal indlæg : 113
Point : 11536
Geografisk sted : Aalborg
- Indlæg nr. 32
The Beatles er gode samt Kim Larsen og Kjukken. Queen har jeg hørt lidt og og det er fint. Men hvem de andre af har jeg ingen anelse om.rap and i andeby skrev:Har mange yndlingsband/sangere: Queen, Beatles, Eric Clapton, Jamie Cullum, Prince og også lidt Kim Larsen - skal til koncert med ham i sommerferien.
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 33
jeg har også kun hørt om de tre sangere/bands.men jeg er nok den på hjemmesiden der kender mindst bandct5000 skrev:The Beatles er gode samt Kim Larsen og Kjukken. Queen har jeg hørt lidt og og det er fint. Men hvem de andre af har jeg ingen anelse om.rap and i andeby skrev:Har mange yndlingsband/sangere: Queen, Beatles, Eric Clapton, Jamie Cullum, Prince og også lidt Kim Larsen - skal til koncert med ham i sommerferien.
- Indlæg nr. 34
Du tager helt fejl!! Det er mig, der kender mindst til bands, musik, etc. :-)hellevad skrev:jeg har også kun hørt om de tre sangere/bands.men jeg er nok den på hjemmesiden der kender mindst bandct5000 skrev:The Beatles er gode samt Kim Larsen og Kjukken. Queen har jeg hørt lidt og og det er fint. Men hvem de andre af har jeg ingen anelse om.rap and i andeby skrev:Har mange yndlingsband/sangere: Queen, Beatles, Eric Clapton, Jamie Cullum, Prince og også lidt Kim Larsen - skal til koncert med ham i sommerferien.
Jonas
rap and i andeby- And
- Antal indlæg : 147
Point : 11480
Brugeroprettelse : 31/05/09
Geografisk sted : Danmark (desværre)
- Indlæg nr. 35
Eric Clapton er nok verdens kendteste blues-guitarist nogensinde. Han har lavet f.eks. layla og Wonderful Tonight.ct5000 skrev:The Beatles er gode samt Kim Larsen og Kjukken. Queen har jeg hørt lidt og og det er fint. Men hvem de andre af har jeg ingen anelse om.rap and i andeby skrev:Har mange yndlingsband/sangere: Queen, Beatles, Eric Clapton, Jamie Cullum, Prince og også lidt Kim Larsen - skal til koncert med ham i sommerferien.
Jamie Cullum er en forholdsvis kendt jazzmusiker. Han har lavet f.eks. Twntysomthing... Han har lavet temaet til Clint Eastwoods nyeste film.
Prince er nok mest kendt for at synge i et meget højt toneleje - lidt ligesom Michael Jackson. Han har lavet f.eks. "You don't have to be beutiful"
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 36
måske,men hvis nogen nævner nogen band kender jeg dem for det meste ikkeJonas skrev:Du tager helt fejl!! Det er mig, der kender mindst til bands, musik, etc. :-)hellevad skrev:jeg har også kun hørt om de tre sangere/bands.men jeg er nok den på hjemmesiden der kender mindst bandct5000 skrev:The Beatles er gode samt Kim Larsen og Kjukken. Queen har jeg hørt lidt og og det er fint. Men hvem de andre af har jeg ingen anelse om.rap and i andeby skrev:Har mange yndlingsband/sangere: Queen, Beatles, Eric Clapton, Jamie Cullum, Prince og også lidt Kim Larsen - skal til koncert med ham i sommerferien.
Jonas
ct5000- And
- Indlæg nr. 37
Har stadig ingen anelse.rap and i andeby skrev:Eric Clapton er nok verdens kendteste blues-guitarist nogensinde. Han har lavet f.eks. layla og Wonderful Tonight.ct5000 skrev:The Beatles er gode samt Kim Larsen og Kjukken. Queen har jeg hørt lidt og og det er fint. Men hvem de andre af har jeg ingen anelse om.rap and i andeby skrev:Har mange yndlingsband/sangere: Queen, Beatles, Eric Clapton, Jamie Cullum, Prince og også lidt Kim Larsen - skal til koncert med ham i sommerferien.
Jamie Cullum er en forholdsvis kendt jazzmusiker. Han har lavet f.eks. Twntysomthing... Han har lavet temaet til Clint Eastwoods nyeste film.
Prince er nok mest kendt for at synge i et meget højt toneleje - lidt ligesom Michael Jackson. Han har lavet f.eks. "You don't have to be beutiful"
Louiseagent007- Ande-ekspert
- Antal indlæg : 260
Point : 11720
Alder : 26
Geografisk sted : - Sjælland.
- Indlæg nr. 38
- har i også hørt Dragon Force?
- de har sindsyg gode guitar soloér i deres sange. Det er nok også fordi der er den bedste og den anden bedste guitarist i bandet (det skulle jeg mene).
Deres musik - alså deres sangstemmer M.M er ikke lige det er er mest berømt for.
- de har sindsyg gode guitar soloér i deres sange. Det er nok også fordi der er den bedste og den anden bedste guitarist i bandet (det skulle jeg mene).
Deres musik - alså deres sangstemmer M.M er ikke lige det er er mest berømt for.
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 39
næ...har aldrig hørt om demLouiseagent007 skrev:- har i også hørt Dragon Force?
ct5000- And
- Indlæg nr. 40
Har hørt en og det er kun fordi den er med på guitar hero 3.Louiseagent007 skrev:- har i også hørt Dragon Force?
- Indlæg nr. 41
- ja, den er der nok mange der kender :-D, det var jo også den første person der kunne spille den sang på ekspert som blev guitar-hero-master :-D alså verdens mesteren.
majse- Andefan
- Antal indlæg : 80
Point : 11424
Brugeroprettelse : 21/05/09
Geografisk sted : Fyn
- Indlæg nr. 42
Jaé, som det modsatte af jer andre, så ELKER jeg musik. :)
Måske skulle jeg også lave en liste?
Britney Spears = Wee!
Lady Gaga = Wee!
Tokio Hotel = Buuhhh!! XD
Rihanna = Wee!
Hej Matematik = Kan lide noget af deres Musik...
Depeche Mode = Buuhhh! XD
Anna David = Wee!
Og jeg kan fortsætte..
Britney Spears = Wee!
Lady Gaga = Wee!
Rihanna = Wee!
Anna David = Wee!
Og jeg kan fortsætte..
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 43
jeg elsker da også musik-men det skal helst være gammelt musik
- Indlæg nr. 44
- jeg elsker også musik :-D, det skal helst være noget punk rock, og ikke heavy rock... det er for skrigende for mig, men noget heavy er da´ godt...
soer5523- And
- Indlæg nr. 45
Elvis Presley: Perfekt
Bon Jovi: Godt
Kim Larsen: Fint.
Her er lidt elvis : https://www.youtube.com/watch?v=p6LvsqDmDIY
Bon Jovi: Godt
Kim Larsen: Fint.
Her er lidt elvis : https://www.youtube.com/watch?v=p6LvsqDmDIY
- Indlæg nr. 46
- alså nu bliver det helt mærkeligt :-D jeg kan bare ikke komponere en hængerøvs fyr med AA og Elvis :-D, du er noget af en [/b]anderledes hængerøvsfyr.
Andreas von And'- Antal indlæg : 16
Point : 11327
Brugeroprettelse : 02/06/09
Geografisk sted : Andeborg, gåsevænget 13
- Indlæg nr. 47
(Forestil jer at jeg ligger squidefuld, på en eller anden sandkasse) QUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
hellevad- Ande-ekspert
- Indlæg nr. 48
hvad mener du???kan du bedst lide queen eller hvad betyder det???Andreas von And' skrev:(Forestil jer at jeg ligger squidefuld, på en eller anden sandkasse) QUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
jeg hader heavy metal-det lyder ualmindeligt forfærdeligt.
Pup-Schoonagliffen- Blad-læser
- Antal indlæg : 29
Point : 11316
Brugeroprettelse : 14/06/09
Alder : 31
Geografisk sted : I en galakse fjernt, fjernt herfra :)
- Indlæg nr. 49
Jeg kan godt lide musik, men kender ikke så meget Hører stort set kun Simple Plan og AFI, som er mine yndlingsbands... dem hører jeg til gengæld også dagen lang
Clara- Hjemmeside-ejer
- Antal indlæg : 453
Point : 91709
Alder : 29
Geografisk sted : Denmark
- Indlæg nr. 50
Jeg tror faktisk Jonas og jeg, er de eneste der har sagt, vi ikke kan lide musik.majse skrev:Jaé, som det modsatte af jer andre, så ELKER jeg musik. :)
Britney Spears = Wee!
Lady Gaga = Wee!
Rihanna = Wee!
Anna David = Wee!
Og jeg kan fortsætte..
Men eftersom Jonas er fan af både Linda fra X-factor og Infernel, kan man vel ikke sige, at han ligefrem hader det?
Jeg har skam heller ikke noget i mod musik. Jeg gider bare ikke bruge mine penge på det. Også hører jeg det heller ikke så tit...