Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+10
majse
Anders
Pup-Schoonagliffen
hellevad
Louise
Clara
Jonas
rap and i andeby
Nicolai
August
14 deltagere

    Hvem er du - og hvor gammel er du?

    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91347
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af August Lør 5 Sep - 10:05

    Hej - jeg har tit gået og tænkt over hvem I er? Hvor gamle I er? Og sådan nogle ting.

    Jeg selv er et MEGET stort Anders And-fan, som gør alt for at finde udgivelser jeg ikke har.
    Jeg har fire dyr - Magda (hund), Herbert (kat), Alma (kat) og Nutte (kat).
    Jeg har selvfølgelig også en mor og far. Jeg har også en storebror som hedder Benjamin.
    Mit efternavn er Lysgaard.
    Jeg er 11 år. Snart 12.
    Jeg bor i Helsingør - toppen af Sjælland.

    Ja, det var så mig.

    Men hvad med Jer?
    Nicolai
    Nicolai
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 157
    Point : 20812
    Brugeroprettelse : 02/07/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Danmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Nicolai Lør 5 Sep - 11:06

    August skrev:Hej - jeg har tit gået og tænkt over hvem I er? Hvor gamle I er? Og sådan nogle ting.

    Jeg selv er et MEGET stort Anders And-fan, som gør alt for at finde udgivelser jeg ikke har.
    Jeg har fire dyr - Magda (hund), Herbert (kat), Alma (kat) og Nutte (kat).
    Jeg har selvfølgelig også en mor og far. Jeg har også en storebror som hedder Benjamin.
    Mit efternavn er Lysgaard.
    Jeg er 11 år. Snart 12.
    Jeg bor i Helsingør - toppen af Sjælland.

    Ja, det var så mig.

    Men hvad med Jer?
    jeg er også stort anders and fan... og elsker at snyde mig igennem mine forældres regeler med at AA og co. har for lidt tekst... så viser jeg dem AA og co. nr. 1! der er der nemlig en to siders historie med Lille ulv (tror da det var ham)
    jeg har en Mor, Far, søster og en bror!
    Har 1 dyr - mille - som er en hund!
    jeg bor i varde som er tæt på ribe og esbjerg!
    jeg hedder nicolai!
    jeg er 12 år!
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11002
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af rap and i andeby Lør 5 Sep - 12:00

    August skrev:Hej - jeg har tit gået og tænkt over hvem I er? Hvor gamle I er? Og sådan nogle ting.

    Jeg selv er et MEGET stort Anders And-fan, som gør alt for at finde udgivelser jeg ikke har.
    Jeg har fire dyr - Magda (hund), Herbert (kat), Alma (kat) og Nutte (kat).
    Jeg har selvfølgelig også en mor og far. Jeg har også en storebror som hedder Benjamin.
    Mit efternavn er Lysgaard.
    Jeg er 11 år. Snart 12.
    Jeg bor i Helsingør - toppen af Sjælland.

    Ja, det var så mig.

    Men hvad med Jer?
    ¨
    Jeg er da en nogenlunde AA-fan, men MEGET stor, kan jeg ikek kalde mig - der er da ting jeg går mere op i.
    Jeg har tre katte, omkring 15 høns, og så går der nogle kør på vores mark, men det er nu naboens.... Altså køerne, ikek marken.
    Jeg har også en mor og far, mærkeligt nok, og et helt bundt søskende, selvom det nu kun er den ene der er helsøskende..
    Som de fleste af jer ved over mail, og som man for den sags skyld også kan læse et sted her på hjemmesiden, hvor anmelderne står, hedder jeg Hans Peter...
    Jeg bor langt ude i det mørkeste vestjylland på en gård med en smule jord... Selvom mine forældre dog ikek er landmænd, så vi lejer jorden ud :)
    Det var så lidt om mig Very Happy
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91778
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Jonas Lør 5 Sep - 13:18

    Som de fleste ved, hedder jeg Jonas, og er 13 år.
    Jeg bor i en lille by i Jylland, der hedder Aulum.
    Jeg har ingen dyr, bortset fra edderkopperne i kælderen, da min mor er allergisk overfor pelsdyr, - og jeg vil ikke have skaldyr, da det ikke er så nemt at kæle med en skilpadde. ;-)
    Jeg har to forældre, en mor, Helle, og en far, Hans, - og så har jeg en storesøster på 20 som hedder Rikke, som netop er flyttet hjemmefra. :'(
    Mine interreser er mange ting, - men ikke skolen. Jeg har gået til badminton i et år, indtil sæsonen sluttede, - dog er den nu begyndt, men jeg kan desværre ikke være med, pga. jeg har en form for betændelse i min hæl. :s

    Det var lidt om mig. :-)



    Jonas
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91231
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Denmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Clara Lør 5 Sep - 13:35

    Mit fulde navn er Clara Sonne Korsholm (som der også står flere steder, her på siden).
    Jeg er 14 år, og går i 8. klasse. Jeg har en lille søster, en mor, en far og en sød lille hund, der hedder Ole. (:

    Min største interesse er Anders And, selvom jeg også skal starte til karate (for 3. gang Razz).
    Mine bedste venner er August og Jonas. :)
    Jeg har det faktisk helt fint, med at gå i skole.
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11131
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Louise Søn 6 Sep - 21:01

    Jeg hedder Louise - Ladegaard til efternavn og bor et sted i Jylland. Jeg er 11 år og går i femte klasse i en privatskole.
    Og så er jeg rigtig stor Anders And fan - Og så er jeg lige begyndt til dans (jumpstyle og disco).
    Og så elsker jeg at gå i skole - En nørd kan man vidst godt kalde mig....
    Jeg har selvfølgelig en mor og en far og så har jeg en storebror.
    Jeg har desværre ingen dyr.
    Og så har jeg nogle rigtig gode veninder :-)
    Tja, det var vidst det....
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11167
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af hellevad Man 7 Sep - 18:14

    jeg heder johan ebdrup andresen!
    min allerstørste interesse er anders and!jeg bruger detmeste af min tid på anders and!
    jeg bor på en går så har masser af dyr, selvom jeg ikke bryder mig om dyr!
    jeg har en mor- Benthe og en far- Ernst og en lillebror på ni som heder jakob!
    jeg fyldte 12 i går!
    og bor ved en lille by der heder hellevad i nærheden af rødekro i sønderjylland!
    Pup-Schoonagliffen
    Pup-Schoonagliffen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 29
    Point : 10838
    Brugeroprettelse : 14/06/09
    Alder : 30
    Geografisk sted : I en galakse fjernt, fjernt herfra :)

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Pup-Schoonagliffen Søn 13 Sep - 13:04

    Jeg hedder Rebecca Klein, men bliver for det meste kaldt Bibi. Jeg er 15 år gammel, fylder 16 til oktober Very Happy
    Jeg bor i Birkerød, som er en by, der ligger i omegnen af København, sammen med mine forældre og min lillebror (og ingen kæledyr, fordi min bror er allergisk over for ALTING). I øjeblikket er jeg så på efterskole i Bælum, som ligger i det mørke nordjylland. Ja, man kan allerede på bynavnet høre, hvor langt ude på landet, det er :). Det er ret skræmmende, når jeg kommer hjem igen, er jeg sikkert begyndt at tale jysk :O
    Mine interresser består først og fremmest i at tegne og at læse (fantasyromaner, og selvfølgelig Anders And). Udover det kan jeg godt lide at klatre. Og vandre. Og her på efterskolen kan jeg ikke rigtig gøre nogen af delene >_>
    Hmm, det var vist alt, hvad der var at fortælle om mig. Det er faktisk ret spændende at finde ud af, hvem det er, man har skrevet med så længe Very Happy
    Anders
    Anders
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10649
    Brugeroprettelse : 20/09/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Planeten Jorden

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Anders Søn 20 Sep - 16:48

    Jeg hedder Anders, og kommer fra København. Jeg er 12 år, og jeg bliver 13 til januar. Min mor hedder Mette og min far hedder Dennis. Jeg har en lillebror der er adopteret fra Syd-Korea, der lige er blevet 1 år (hvilket er en ret stor ting i Korea). Mit efternavn er Arvesen, jeg har initialerne AA ligsom en hvis anden person. Jeg har mange interesser, men jeg kan bedst lide at være sammen med mine venner og min famillie. Jeg har dog lige taget hul på mit 2. år i Freja Håndboldklub hvor jeg træner tirsdag og onsdag. Jeg havde engang en hamster der desværre døde alt for tideligt af øjenbetændelse. Det var sådan set mig.
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 10946
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af majse Tirs 1 Dec - 20:29

    Seså, jeg må hellere skrive lidt om mig :)
    (Gør jer klar på VERDENS længste selvbiografi om MIG xb)

    Nu har jeg simpelthen besluttet mig, at sidde og lave en LAANG selvbiografi.. Den bliver sikkert rigtig kedelig, så sæt dig hellere godt tilbage i stolen 8DD Mit navn er Maja, som er opstået af Maria. Jeg synes faktisk at Maria er et virkelig grimt navn.. o.o Maja betyder "Morlille".. Det har jeg faktisk lige fundet ud af, og jeg synes at det passer meget godt til mig.. x'DD Jeg har det med at når jeg er kommet igang med noget, og har sat mine mål, skal det altså også være færdigt den samme dag :3 Nåh, nok om det n__n Jeg er født 07121998 ! Orv, så kom du på arbejde, var ? oO Brug dit hoved, så skal det hele nok gå xDD' Jeg blev født, i en lille stue, på Skejby Sygehus.. Og ja, i må IKKE kalde mig århusianer x'D Hader når folk kalder mig det 0ó Jeg blev født med numsen først.. Typisk Maja ! 8] Imens mor lå og skreg, lå jeg med hovedet inde i mors mave og kunne ikke få vejret.. TwT Endelig da de fik mig ud, og mors skrigeri var overstået, blev jeg taget fra hende, og lagt i en stor maskine, hvor jeg fik sådan noget gult og varmt lys, på mig ! x'DD Maja var nemlig født 1 måned for tidligt.. :3 Da de så blev færdig, og vi var klar til at gå hjem, først dér fik min mor lov til at holde mig. M_n Se, det var lige min historie om fødslen xb Heldigvis sidder jeg lige nu, og hygger mig med en kop te, mens jeg skriver det :3 Da jeg blev 1 år, fik jeg min første kanin x'DD Den blev døbt Bimse.. 8DD' Den var helt sort, og det var det sødeste jeg nogensinde har set <3 Lige indtil en dag, hvor jeg kom hjem fra børnehaven.. Min far sad i stuen, med en sort skoæske, og kiggede på mig. Jeg kan huske da jeg satte mig, og min far fortalte at de havde aflivet den, pga. et brækket ben ;__; Jeg var 3 år, så det var svært at se det for mig, at lille Bimse ikke var på mit værelse mere.. :3 2 uger efter, var jeg stadig ked af det, men som en stor overraskelse havde min mor og far købt en ny kanin med hjem :DD' Jeg var overlykkelig, og jeg døbte den straks Bimse, da den sikkert ville være ligeså sød. Men der tog Maja fejl 8[ Den kanin som jeg troede den var, var slet ikke sådan. ;__; Den ville ikke kæle, og den bed mig ! Derfor tog min mor og far den fra mig, og afleverede den tilbage. Det var en svær beslutning, men i dag ved jeg det var den rigtige ! C; På min fødselsdag, da jeg blev fire, fik jeg min bedste fødselsdags gave som nogen kunne ønske sig ! ;DD' For vi skulle køre, og da vi ankom kunne jeg se, at jeg nu skulle have endnu en kanin ! 8DDD' Kaninejeren trak 6 kaniner frem, jeg kunne vælge imellem ! M_n Det var svært, og lige da jeg næsten havde noget at vælge min kanin, kom den mest klodsede, af en kanin gående x'DD Den gik direkte ud over kanten af bordet, men min mor greb den heldigvis ^_^ I dét vidste jeg bare, det skulle være den, og jeg døbte den "Perle" :] Ja, jeg ved hvad Perle betyder, men i min verden er det altså en god ting x'DDD I dag er den 7 år, og sidder stadig på mit værelse ! :) Den er flot, med en masse mønstre på. 8] (Det skal lige nævnes, at den også er mega fed x'DDD) Da jeg blev syv, besluttede jeg mig, at begynde til spejder ! c; I dag har jeg gået der i 4 år, så noget tyder på at jeg synes det var sjovt 8] Da jeg blev 10, begyndte jeg til badminton. (Jeg fik min første mobiltelefon den dag 8D) Det viste sig, at jeg var ret god til det u__u Jeg er nummer 3 i Danmark, og jeg er nummer 3 på Fyn x'D Jeg brænder stadig meget for det, og har snart gået der i 2 år :] Jeg har den bedste bv irl 8DDD' Hun hedder Sofie, og det er ikke lang tid siden, at hun kom til vores skole ! Hun kom først i fjerde klasse, og som det første der skete den dag, var at sisi.11 og jeg inviterede hende til fødselsdag x'DD Det har givet Sofie og jeg et meget stort indtryk på hinanden ! ;D Og i dag er vi bv :)

    Jep, det var så noget om mig.. x'DD

    //MajseInYourFaceÜ
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91347
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af August Ons 2 Dec - 14:17

    Lang historie, Majse. :)

    Din fødsel minder fuldkommen identisk om min, blev dog født 1 måned senere.
    Og der skete de helt samme ting med mig efterfølgende, som der skete med dig. :)

    Jeg reminder også lige mit selvbeskrivelse:
    Jeg kan rigtig godt lide at gå i skole, - bare ikke når der er matematiktimer. ;-)
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 10946
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af majse Ons 2 Dec - 15:02

    Jep, jeg kan det der med at lave ting om mig x'DD
    ~ Det var da egentlig meget sjovt ;D
    Vanli
    Vanli


    Antal indlæg : 12
    Point : 10509
    Brugeroprettelse : 18/11/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Vanli Ons 2 Dec - 15:41

    Nice selvbigrafi Wink
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91778
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Jonas Ons 2 Dec - 19:23

    Ja, puha, det var meget uoverskueligt at læse, når du har sat kursiv på - så det har jeg lige fjernet. :-)
    Ellers en god biografi! :)



    Jonas
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 10946
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af majse Man 7 Dec - 13:35

    Okay tak Very Happy
    ~ Nok mange der undre sig over, HVIS de har læst det hele igennem, at jeg nævner en hvis "sisi.11", det er kælenavn på internettet på min veninde :)
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91778
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Jonas Man 7 Dec - 16:12

    Det lod jeg faktisk slet ikke mærke til. Men jeg har læst det. :-)


    Jonas
    laujensen
    laujensen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10157
    Brugeroprettelse : 26/05/10
    Alder : 28
    Geografisk sted : svendborg

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af laujensen Lør 12 Jun - 14:41

    jeg hedder rigtigt lau bach jensen jeg bor i svendborg og har en far (per) og en mor (mona) og en lillesøster (maria) jeg går på rantzausminde skole i 7. klasse indtil sommerferien. jeg vil kalde mig lidt af en nørd. jeg går til fodbold i egense rantzausminde idrætsforening. min største hobby er anders and jeg læser minimum 1 time om dagen. ellers snakker jeg med jer eller lidt af hvert
    Mikkelhess
    Mikkelhess
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 26
    Point : 10138
    Brugeroprettelse : 02/06/10
    Alder : 23
    Geografisk sted : Jyland.

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Mikkelhess Fre 2 Jul - 10:28

    Så må jeg vis også skrive.
    Jeg hedder Mikkel Hess og bor i en by i jyland.
    Jeg syger desværre ikke hvorfor en.
    Jeg er stor fan af onkel joakim og er stor anders and samler.
    Jeg har en lillebror på 8 en far som lige er fyldt 50 og en more som lige er fyldt 40.
    Jeg bliver selv 10 om 16 dage.
    Jeg går til fodbold på førsteholdet ud af 1 og 2 holdet.
    Jeg havde 7 kaniner men en var fødet med skæve tænder så den skulle aflives så nu har jeg 6.

    Kaninernes navne er:
    bimmer. kaninus, fis, bulder, anders and, og findus.
    den døde hed pjuske og jeg kaldte ham kong pjuske. Hvem er du - og hvor gammel er du? Icon_king
    Henrik
    Henrik


    Antal indlæg : 15
    Point : 9982
    Brugeroprettelse : 07/08/10
    Alder : 24
    Geografisk sted : Danmark.

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Henrik Søn 8 Aug - 17:19

    Jeg hedder Henrik Mikkelsen, jeg kommer fra Århus, har en hund der hedder Casper, og en storebror der hedder Nicolai. Jeg har selfølgelig også en mor og en far. De er skilt, ikke pga de skentes det blev de bare enige om. Jeg er 11, jeg går på folkeskole, i morgen skal jeg til og i 5.b.
    Det var lidt om mig. :)
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 10946
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af majse Tors 14 Okt - 15:34

    Lidt kortere info:

    Jeg hedder Maja :)
    Jeg er 12 år gammel. (Nu XD)
    Jeg går til badminton og spejder. ^^
    Jeg har en kanin der hedder Perle.

    Bye. xD

    Sponsoreret inhold


    Hvem er du - og hvor gammel er du? Empty Sv: Hvem er du - og hvor gammel er du?

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 29 Mar - 8:34