Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+7
soer5523
hellevad
Behnam
August
rap and i andeby
Jonas
Donaldist
11 deltagere

    Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Afstemning

    Hvilken italiensk Disney-serieskaber er bedst?

    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left12%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [12%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 11 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left65%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [65%] 
    [ 1 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left6%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [6%] 
    [ 1 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left6%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [6%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left0%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_left11%Bedste Italienske Disney-serieskaber Bar_right [11%] 

    Totale stemmer: 17
    Donaldist
    Donaldist
    Mini-anmelder
    Mini-anmelder


    Antal indlæg : 103
    Point : 11079
    Brugeroprettelse : 10/04/09

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Donaldist Fre 12 Jun - 19:18

    Jeg føler at der er mange her der synes italienerene er dårlige. Jeg selv mener at de sammen med hollænderne har den højeste gennemsnitskvalitet. Jeg har lavet et udvalg her af mine 12 favoritter - og så kunne jeg godt tænke mig at se hvem i selv bedst kunne lide. Min egen favorit er Marco Rota.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91778
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Jonas Fre 12 Jun - 19:44

    Helt klart også Marco Rota! Han har nogle fantastisk gyldige streger! Der ér værd at læse!


    Jonas
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11002
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af rap and i andeby Fre 12 Jun - 19:53

    Stemte på Fecchi... Han tegner rigtig godt... Marco Rota er dog også rigtig god!!!
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91347
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af August Fre 12 Jun - 21:43

    stemte på Marco Rota, dog synes jeg også at Cavazzano har en plads i mit hjerte...
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91778
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Jonas Fre 12 Jun - 21:44

    lillestyggeulv skrev:stemte på Marco Rota, dog synes jeg også at Cavazzano har en plads i mit hjerte...
    Helt klart!


    Jonas
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11073
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Behnam Fre 12 Jun - 22:26

    Jeg stemte Giorgio Cavazzano fordi han tegner på en særlig måde.... Min stemme lå mellem Marco Rota og Giorgio Cavazzano.
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91347
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af August Fre 12 Jun - 22:29

    Behnam skrev:Jeg stemte Giorgio Cavazzano fordi han tegner på en særlig måde.... Min stemme lå mellem Marco Rota og Giorgio Cavazzano.

    Det tror jeg vist den gør hos de fleste...
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11073
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Behnam Fre 12 Jun - 22:40

    Ja, Marco Rota har sin helt egen særlige tegnemåde det samme med Giorgio Cavazzano.
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11167
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af hellevad Lør 13 Jun - 8:23

    jeg stemte på marco rota da han er trigtig god og på min top 3.de eneste italienere jrég bryder mig om er marco rota og ramano scarpa
    avatar
    soer5523
    And
    And


    Antal indlæg : 104
    Point : 11073
    Brugeroprettelse : 08/04/09

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af soer5523 Søn 14 Jun - 12:24

    Jeg siger også Marco Rota, han tegner bare godt. ROTA, ROTA, ROTA!!!!!!!!
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11242
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Louiseagent007 Søn 14 Jun - 16:34

    - stemte på Marco Rota Very Happy, det er bare noget fantastisk noget det der han kan!
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91231
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Denmark

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Clara Søn 14 Jun - 16:47

    Også Rota her.
    Jeg bryder mig ikke så meget om den Italienske stil. Marco Rota, syntes jeg dog tegner, meget anderledes, end så mange andre Italienere..
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11167
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af hellevad Søn 14 Jun - 19:37

    Clara skrev:Også Rota her.
    Jeg bryder mig ikke så meget om den Italienske stil. Marco Rota, syntes jeg dog tegner, meget anderledes, end så mange andre Italienere..
    ja,helt enig-jeg bryder mig ikke om italienere da de tegner figurene for almindeligt men rota kan noget helt specialt som ingen andre italienere kan
    avatar
    Greven af Saint-Germain


    Antal indlæg : 1
    Point : 10816
    Brugeroprettelse : 09/06/09
    Geografisk sted : gennem tid og rum

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Greven af Saint-Germain Ons 17 Jun - 20:46

    Hvordan kan I have tegnere og forfattere i den samme afstemning? Hvordan vurderer man om en tegner tegner bedre end en forfatter skriver?
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11167
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af hellevad Tirs 22 Dec - 12:34

    hellevad skrev:jeg stemte på marco rota da han er trigtig god og på min top 3.de eneste italienere jrég bryder mig om er marco rota og ramano scarpa
    jeg kan også godt lide masimo de vita
    albert and
    albert and
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 29
    Point : 10386
    Brugeroprettelse : 25/01/10
    Alder : 24
    Geografisk sted : Tæt på Silkeborg.

    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Stemte...

    Indlæg af albert and Tirs 9 Feb - 20:59

    Jeg stemte på Marco Rota, men Romana Scarpe er også god! :-)

    Sponsoreret inhold


    Bedste Italienske Disney-serieskaber Empty Sv: Bedste Italienske Disney-serieskaber

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 29 Mar - 8:30